3 Aralık 2008

Kabak Tatlısı

Bir haftadır dolapta bekleyen kabakla nihayet buluştuk :) Çok kabak tatlısı yedim ve acaip müptelasıyımdır ama ilk kez pişirdim....Annem fırında pişirirdi okuduğum tariflerde ocaktada pişirildiğini gördüm ben sabah işe giderken doğanmış kabakları tepsiye serdim ve 3-4 su bardağı şekeri üzerine serpip üzerini temiz bir bezle örttüm...akşama geldiğimde sulanmışlardı fazla suyunu döküp ocakta pişirdim ve servis yaptım :)

Kabak Tatlısı

Malzemeler

  • 1 kilo bal kabağı (kabuğu soyulup doğranmış)
  • 3-4 su bardağı şeker

süslemek için ceviz , kaymak veya dondurma

Yapılışı

Doğranmış kabaklar bir tepsiye konur ve şeker üzerine serpiştirilerek dökülür ve 5-6 saat üstü örtülü bi şekilde bekletilir .Saldığı su ile ocakta pişirilir (ben kısık ateşte pişirdim)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)