11 Aralık 2008

Kurban Bayramımız Mübarek Olsun :) (Gecikmeli)


Biraz gecikmeli oldu ama hiç yoktan bir iz kalsın istedim o günde bayramdı gibisinden ilerde bi gün bakınca hatırlayalım diye...
Evet 11 Aralık 2008 kurban bayramının 4. ve son günüydü.Ve bu bayram içinde benim doğum günümü de barındırıyordu.
10 Aralıkta ben 21 yaşımı bitirip tam 22 yaşıma girmiş oldum kocaman oldum yani :) Ama doğum gününün bayramın içinde olması pek iyi olmuyormuş herkez bayram telaşındayken falan onun için bu doğum günümde bir pastam olmadı ama arkadaşlarım aradılar sağolsunlar ve tabii ki eşimde yanımdaydı hep...
Yalnız kızkardeşime seslenip teessüf etmek ve HIH demek istiyorum :) :) :)
Efendim geçmiş bayramınız mübarek olsun kusurumuza bakmayın inşallah... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)