5 Aralık 2008

Mola...

Bi kahve molası verip biraz kendimden ve blogumdan sözetmek istiyorum....
blogumu açalı bir hafta ancak oluyor....Banner ve sitedeki resimler bana ait...
Blogu açmamın birden fazla sebebi var bunların içinde kızkardeşimin devamlı yaptığım tarifleri istemesi ve bunları yazıp verdikten sonrada keşke resimleide olsaydı demesi...diğer sebebi tarif defteri tutmama rağmen çoğu tarifimin orada burada gezmesiydi (böyle daha toplu olacağıma inanıyorum ) Ayrıca resim çekmeyi seviyorum ve bi şekilde bu işin üstüne daha çok gitmek kendimi düşe kalka ilerletmek istememdi....

Gerek annemden gerek arkadaşlarımdan gerekse bloglardan öğrendiğim denediğim tarifleri paylaşmaya çalışıcam...

Deniyorum resimlerini çekiyorum ve yazıyorum böylece günlük bi hobi alanı oluşturmuş oluyorum kendime...Mutlu oluyorum... :)

10 yorum:

  1. Canım bloğun hayırlı olsun.Resimlerin güzel,yemeklerin lezzetli görünüyor.Benim de blog açma sebebim hem kendim hem ilerde kızım resimli tariflerden yararlanmak içindi.Gerçi şimdi kullandığım bloğu Burcu'cum(Chaplin Cafe) hediye olarak düzenledi.Çünkü ondan önceki sayfamda çok sorun yaşıyordum.Hem blog sayesinde bir sürü arkadaş edindim.En kısa sürede senin de birçok arkadaşın olacaktır.İyi günler diliyorum.Bu vesile ile iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. Ayşecim bloğun hayırlı olsun geldim kahvemide içtim ellerine sağlık çok güzel olmuş tatlı-tuzlu anılarını bekliyoruz,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim cevver ve dilek Umarım yararlı bilgiler ve lezzetli tarifler eklediğim bir blog olur...

    Hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  4. header' i ile, güzel fotoları ve tabiki tarifleri ile bence çok şirin bir blog olmuş.. hayırlı olsun canım... arkadaş bloglarım arasındasın bundan böyle, hep beklerim :)

    Şu header yapma işini keşke ben de bilsem.. ben de değişik şablonlar ve headerler hazırlamak isterdim.

    Bu arada, bayramın mubarek olsun, sevdiklerinle nice böyle güzel bayramlara...

    sevgiler..

    yemekyemek.azeriblog.com

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim nur_aleyna blogumu özellikle resimlerimi sevdiğine sevindim...bannerımı kendim yaptım zaten tasarımcıyım ben istersen sanada bi tane yapabilirim :) bende arkadaş bloglarıma ekliyorum seni ayrıca azeriblogtaki yazılarında çok hoş...

    hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  6. Ayşe'cim merhaba canım bloğun hayırlı olsun.Bende bloğumu açalı 8 ay oldu ama öyle dostluklar kurdum ve öyle şeyler öğrendim ki dünyalara değişmem.Darısı başına inşallah öptüm hayırlı bayramlar...
    Bloğun için yardım istersen elimden geleni yaparım.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz derya hanım sağolun sizinkide yeniymiş ama baya iyi çalışmışsınız dolu dolu olmuş blogunuz baktım :) aslında ben size abla desem annemden 2 yaş klüçüksünüz de :) :)

    hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  8. arkadaşım bloğunu çok beğendim,ellerine ve yüreğine sağlık,ayrıca da aramıza hoşgeldin sık sık görüşmek dileğiyle.sevgiler,bana da beklerim buyur gel(yalnizkralice.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  9. sevgili ayşem bende korkmadan deneyebileceğim için tam beş adet rulo yaptım ama))))) yinede korkuyorum!! zira eşim biftekler nerde diye sorugunda henüz saklanacak bi delik bulamadım)))

    YanıtlaSil
  10. ))iyi fikir))sağol arkadaşım

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)