8 Ocak 2009

Çay..

İzliyorum..
Öyle güzel dans ediyorlar ki…Çok kıvraklar üflesen hemen uçuveriyorlar,
Bir o yana bir bu yana kıvırıyorlar bellerini….Çapı küçük bir ahmeri denizin üstündeler ama batmıyorlar dedim ya, uçuyorlar bir o yana bir bu yana gökyüzü gözüküyor arkasındaki camdan...Yer gök öyle berrak billur ahmeri deniz gözüküyor diğer camın arkasında…Öyle içinde yaşıyorsun ki içini ısıtıyor her zerresi…Ahh bu akşamüstleri o ahmeri denize benzer billur çayın üzerindeki dumanlar dans etmeden geçmiyor….Bir yudum alıyorum içim ısınıyor…

1 yorum:

  1. Ayşe'cim ne güzel anlatmışsın berrak ve ne kadar yalın..
    Çay varsa bende varım..
    Hatta bardağım elimde dolaşıyorum arkadaşları..
    Ama çookkk gezmem gerek çok..:))

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)