30 Ocak 2009

Yumurtalı Ispanak Kavurma


ısnapağın her türlüsünü severim helede kavrulmuşunu üstünde yumurtalı haliyle çok güzel olur.Geçen günde pişirdim ve esimledim arşivimde bulunsun diye... Eskiden annem pişirirdi ama pek sevmezdim ne oldu bılmıyorum şimdi çok daha fazla sevıyorum bu yemeği :) Ek olarak söyleyim annem çok az fırına verirdi ocakta pişirdikten sonra öylede başka bir tadı oluyor :)
Bu arada Çiğdemcim özür diliyorum salata soslarıyla ilgili bir yazı ekleyecektim söz vermiştim ama inan fırsat bulamadım daha sonra inşallah....

Malzemeler:
  • 1 kg ıspanak
  • 1 büyük soğan
  • 1-2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 250 gr kıyma (isterseniz)
  • kişi sayısı kadar yumurta
  • tuz,karabiber

Yapılışı:

  1. soğanı ve kıymayı yağda kavur
  2. kıymalar pişince ıspanakalrı ekle
  3. ıspanakalr söndüğünde tuz pulbiber karabiber nasıl isterseniz eklenir
  4. ve kaşığın arkasıyla çukur açılıp yumurtalar kırılıp teneernın kapağı kapatılır
  5. yumurtaların piştiği anlaşılınca altı söndürülür..

4 yorum:

  1. ıspanak benim için de öyle,eskiden burun kıvırırdım,şimdi bayılıyorum,galiba bunun sebebi kendim pişirmeye başlayınca yıkama zorluğundan ötürü saygı duyar oldum.slmlar

    YanıtlaSil
  2. ıspanaklı tarifler her zaman ilgimi çekmiştir..nefis görünüyor bu yumurtalı ıspanakta...elinize saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık Eylül Hanım. Photoshop blogunuzu pür dikkat okudum lakin, devamı yokmuş :(( Yazabilirseniz sevinirim, hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  4. Semanur hanım en kısa zamanda bir yazı ekliycem ilginize ve yorumunuza teşekkür ederim :) hayırlı günler

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)