19 Şubat 2009

Ispanaklı Gül Böreği

Üstteki börekleri kayınvalidem yapmıştı eve gelince hazır yemek,börek ve sofra bulmakta güzel oluyordu :) dedim iki anneme de siz sırayla 15'er gün dursanız fln die ama yanaşmadılar :D neyse işte kadıncağız her yaptığımızın resmini çektiğimi görünce resmini çekcen mi ? çekde yiyelim dedi ben de çekiverdim...lezzetliydiler ellerine sağlık olsun biçok :) bu günlerde yoğunum baya iş ev üstüne üstlük birde arapça çalışmaya çalışıyorum sınavlar var ahhh yandım ben yandım koşturmacadan ne zamandır elime kitap aldığımda yok...yatacak yerim yok vallahi iş ti evdi şuydu buydu derken zaman geçiveriyor insan anlamıyor...neyse

lafı çok uzattım ama tarif yok :) çünkü ben tarifi almayı unutmuşum ama bildiğimiz yufkalı börektir dimi ya öyledir öyle...değilmidir belki bilmiyorum neyse :) ben arar sorar öğrenir yazarım gene ha bak geldik te tarif marif yokmuş cıx cıx cıx derseniz de kendimi affettirmek için bi kaç yerden link vereyim bari ehe :)

Devletşah , Portakalağacı

5 yorum:

  1. Ayşecim merhaba çok severim gül böreğini elle
    rine sağlık.ÇOkta şık sunmuşsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ayşe hanım selam size, yağmurlu bir salihliden, gül böreğini çok severim ellerinize sağlık çok güzel olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canayşem nicedir uğrayamadım sana.çok koştrmaca var bu ara.bilirsin sende.böreğin süpper.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)