16 Şubat 2009

I love your blog


ay ne yazılır bilmiyorum ki zira ilk mimim teşekkür ediyorum maharetli ellere :) eğer bu mim maharetli ellerden önce bana gelseydi baş sıraya yazardım onu çünkü severek takip ettiğim blogların başında geliyor kendisi iç açıcı bir blogu anlatma öğretme isteği ve maharetli elleriyle her zaman hoş bir adres benim için :)
ve kendisinin de yazdığı gibi benim bu mimi 7 kişiye dağıtmam gerekiyor.bunlardan ilki eşim diğerlerini sıralıyorum
Mecburi istikamet (paylaştığı yazıalrı ve konularını çok seviyorum tavsiye ederim)
ve eğer ki bu ödülü sevdiğimiz bloglara veriyorsak göznurumuza yolluyorum ben
:)

3 yorum:

  1. Ayy canım ne güzel sözler bunlar yaa.. Yanımda olsaydın sıkıca sarılırdım sana...
    İstanbul buluşmamız var bloglar arasında sende gelmek ister misin?
    Yarın bu buluşmayı organize eden arkadaşım Sevil sana davetiye göndericek yorum olarak eger uygun olursan gelmeni isterim...
    Sevgiler kocaman öpücükler canımm

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, mecburi istikamet hakkındaki düşünceleriniz için.
    sesimin yankı bulduğunu öğrenmek sevindirdi beni :)

    YanıtlaSil
  3. Blogumu sevdiğiniz için çok teşekkür ederim 'I love your Blog Too' sizin gibi güzel bir insan tarafından beğenilmek çok hoş bir duygu , ben de sizin bloğunuzu seviyorum ve takip ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)