9 Şubat 2009

İrmik tatlısı ve ev hallerim....


Dün akşam yağmurda yürüye yürüye eve gidiyordum ama daha yolun 10 da birini anca yürümüştüm ki başörtüm bonem pardesum ve ayakkabılarım su içinde kalmıştı…-bu sabah giyerken hala da ıslaktı- neyse dedim taksiye bindim eve gittim hop odayı topladım hop çorba yaptım hooopp oturma odasını toparladım aman o arada birde mantar yemeki yaptım meltem aradı abla size geleyok diye :) dedim geelliiiiinnnn dedim :) aman bir tatlı yapayım ne yapayım diye bakınıyordum ki dur dedim irmik tatlısı yapayım meyveli sosta var onu denemiş olurum diye.O arada birde tatlı yaptımmı üstümü giyindim mi meltemle nişanlısı geldimi bulaşıkları yıkadım mı dün akşam makineya attığım bulaşıkları yerleştirdim mi oh bittimi diyordum ki ay salata fln oldum….salatayı yaptık meltemle,masayı kurdum eşimle yemek yedik o arada birde çay demledim çayımızı tatlımızı ve kurupastalarımızı yiyerekten sohbet ettik…Sonra onlar gitti ben de çay fincanlarını tabaklarını ve hani yemek yediydik ya tabii ki onun bulaşıkları da duruyo hepicünü yıkadım sehpayı sildim dağıttıgımız odayı tekrar topladım örtüyü tatlının üstüne düşürdüğüm için leke olmasın diye iki dakika elimde yıkayım dedim ay dur birde resim çekeyim derken saat 01,00 oldu :S yattım 07,25 kalktım 07,30’da arabaya yetısmem lazım 5 dakikada giyindim ve yetiştim bu konuda insan üstü güçlere sahip olduğumu düşünüyorum :) şimdide işteyim ve bu yazıyı yazıyorum hoh…

Malzemeler :

9 yemek kaşığı irmik
8 yemek kaşığı şeker
1 litre süt
1 paket vanilya
1 paket meyveli sos (istenirse)

Yapılışı :

şeker süt ve irmiği katıştır güzelce tencereyi ocağa koy koyulaşana kadar pişir
pişince vanilyasını ekle çırp
borcama dök Hindistan cevizi veya meyve sosu veya portakal kabuğu ile süsle :)

Not:İlk kez meyve sosuyla yaptım hep Hindistan cevizli yapardım ve Hindistan cevizli daha güzel oluyor diye düşünüyorum :)


3 yorum:

  1. Ayşeciğim çok severim irmik tatlısını hafif ve leziz ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :) Of ne hengame hem iş hem ev üstüne üstlük birde blog yorucu bir iş Allah kolaylık versin çalışan hanımlara...

    YanıtlaSil
  3. valla Nurcum duana elfü elfi amin diyorum başkada bişey demiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)