22 Şubat 2009

Kuşüzümlü Truff

Geçen hafta cafe fernando daki brüksel lahanası yemeğini pişirdim.Öyle güzel anlatıyordu ki hiç yemediğim bu sebzeyi gözü kapalı pişirdim ama sonuç hüsrandı asla yemeyeceklerim listesine girdi tarifte problem yok sadece benim damak tadıma uymadı ama seven seviyor tabi.İşte oradan kalan yarım kutu kremam vardı.ekşiyecek diye ne yapayım ne yapayım diye düşünüyordum.Baktım yarım paket bitter çikolata var e buzlukta kek te var dedim ben bunları karıştırıp bir hale yola koyayım neyse yoğurdum fln dedim birazda hareket katalım ağıza gelen bişiler olsun derken kuşüzümlerine takıldı gözüm onu da katıp top yaıp çikolataya kakoya ve hindistancevizine buladım ama neffis oldu :)

tavsiye ederim...

Bu tarifimi de lezizsofraların ”5 cayina lokmalik mini tatlar” etkinliğine gönderiyorum :)



Malzemeler


  • Kakaolu kek parçaları

  • 40 gr bitter çikolata

  • 50 gr krema

  • kuşüzümü,fındık,fıstık,ceviz vs.

Süslemek için



  • hindistan cevizi

  • kakao

Yapılışı



  • Kremayı kaynatıp çikolatayı içinde eritiyoruz

  • Kek parçalarını ufalayıp içine krema ve çikolata karışımı ile kuş üzümlerini ekliyoruz

  • Güzelce yoğurup minik yuvarlaklar yapıyoruz hindistan cevizine veya kakaoya yada siz nasıl istiyorsanız fındığa fıstığa vs. herşey olur bulayıp dolaba kaldırıyoruz soğuyup kendini çekince servis edebiliriz.Afiyet olsun

7 yorum:

  1. Ayşeciğim harika görünüyorlar bir tane aldım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlar , ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. valla pek bi güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ooooo, those look yummy!
    Thanks for stopping by, and for your interest to do Dobos torte. I don't know how to translate to your language, does Google translate help at all?
    Also, for the caramel top, it is hard, so you must cut it into slices before it gets hard :)
    Hope you can manage to translate. Cheers! :)

    YanıtlaSil
  5. yorumlar için teşekkür ederim hepinize :) ama tavsiye ediyorum ha deneyin çok lezzetli oluyor :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Medena ! Thank you for your comment
    I'm using google translate, but not much is understood.
    I think better is turning to English Turkish

    still trying to translate and I'll try your recipe.Thanks

    YanıtlaSil
  7. ayşeciğim toplar çok güzel beyaz toplar kahverengi toplar:))ellerine sağlık.ekledim seni canım.sen de beni eklersen sevinirim gene gelcem sen de gel.))))sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)