22 Şubat 2009

Limonlu Hindistan Cevizi Topları



Merhaba merhabaa :) ben geldim ben geldim ki burdaydım da aslında yoktum yani yoktum da vardım gibi enteresan bişey :) neysem size bu mini mini limonlu hindistan cevizli topları getirdim ımm bi güzel bi güzel yanii kendim yaptım diye söylemiyorum :)

Bi gün evvelden haşhaşlı çörek yapmıştım -ki daha önce yaptığımın tarifi burada var- Sonracıma anacım hani bunun üstüne yumurta sarısı sürüyoruz da beyazı kalıyor ya heh işte bende kalan yumurta beyazını kullanark dedim napcam ben bunu sonra Gamze Bursa'nın 425 gr isimli kitabındabu tarifi gördüm gördüm ay dedim dur dedim ben dedim bunu dedim yapayım dedim heheheh :)

sonra beş dakikada beşiktaş yaptım..ki çok da zor değil zaten...tarife geçeyim

Bu tarifimi lezizsofraların ev sahibeliğini yaptığı yaman etkinlikler”5 cayina lokmalik mini tatlar” etkinliğine gönderiyorum :)


Malzemeler
  • 2 yumurta akı
  • 1 su bardağı şeker
  • 2 su bardağı hindistan cevizi
  • yarım limon kabuğu

Yapılışı

Yumurta aklarını güzelce çırpıp içine şekeri ekliyoruz ve çırpıyoruz limon kabuğu ve hindistan cevizi de eklendikten sonra elimizde yuvarlayıp tepsiye diziyoruz ve 10 dakika pişiriyoruz işte bu kadarcık :)

Not: ben üstüne kaynattığım kremada çikolatayı eriterek yaptığım sosu döktüm.







8 yorum:

  1. Ayse Hanim bu nefis görüntüyü bizlerle paylastiginiz icin tesekkürler,ayrica ellerinize saglik tam lokmalik harika olmus toplar...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ayşeciğim çok leziz ve pratik bir lezzet elle
    rine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor bu nefis limonlu hindistan cevizli toplar...ellerine saglık..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ıımmhh..en sevdiğim lezzetlerin en başında gelir bu...ellerine sağlık..harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  5. Bir lokmalık lezzet topları olmuş:).
    Ellerine sağlık Ayşe.
    Sevgiler...
    aslı

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir tarif ellerinesağlık, en kısa zaman da deniycem.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

    yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

    - Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
    - Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
    - Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
    Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)