6 Şubat 2009

Orda mısın Ey Dost ?


Eskiden annemden babamdan çok daha sık gördüğüm arkadaşlarım vardı -ki hala varlar-msn de saatlerce konuştukları tartıştıklarım.Güzel saatler dakikalar geçirdik güldük ağladık üzüldük zaman geçti herkes başka biryere gitti bağ bozulmadı ama görüşme araları uzadı her zaman ağlamak zorunda kalmam gereksede suladığım yeşerttiğim umutlarımı bitirmedim hiç kaybetmedim yaşıyor ya dedim nefes alıyor....yıldızlara baktığında ben geçiyorum aklından. Veya bir gece yarısı benden aldığı muzip bir mesajla gülümsüyor , sonra anılarımız canlanıyor gözünde "vay be şöyle yapmıştık delilik! şimdi olsa asla yapmam" fln..


Arkadaşlarımın içinden ilk evlenen bendim öyle ki evlendikten sonra görüşemeyeceğimize kocamın beni yanlarına salmayacağına asla inanmadım ve benim eşimde asla böyle biri değildi zaten....öyle de oldu hayat artık benim için daha güzeldi ya onlar için ? her zaman görüşemediklerim,ne yapıyorlardı ne düşünüyorlardı ? ...ya hiç görmediklerim göremeyeceklerim uzaklardaki binbir sıkıntı ve dert içindeki kardeşlerim onlarda oradaydı ben tanımıyordum onlarda beni tanımıyordu....Ve tüm bunlara hepsine


Ömer Karaoğlunun Orada mısın Ey Dost ezgisini bırakıyorum cansız kelimelerim içindeki canlı hislerimin arasına renkli beyaz ışıklı günlerde hasbihal ettiğim,çay içtiğim ip atladığım ama bazen tartıştığım yanlış anlaşıldığım yanlış anladığım küsüp kendimi naza çektiğim insanlara , Meltem’ime,Betül’üme Hatice’me Dilek’ime Çiğdem’ime Nur’um abdüşüme,Aysun’a ve oradaki, uzaktaki, yakındaki , tanıştığım,tanışmadığım,adını bilmediğim ama sonsuzluk kervanındaki sorumluluğumdan mütevellit bildiğim,bileceğim kardeşlerime…doğmuş,ölmüş,ölememiş,rahatta ve sıkıntıda,olanlara , oradakilere Orada mısın Ey Dost diyorum ben buradayım sizi seviyor ve özlüyorum…Dualarınızı esirgemeyin

3 yorum:

  1. Eski arkadaşlarımın çogunu eledim çıkardım hayatımdan zamanla aynı dili konuşmadıgını yada degiştigini anlıyor insan ve bazen bakıyorumda çogu zaman kullanılmışım...
    Off ya olacak şey mi cıkar menfaat üzerine kurulacak şeymi bu arkadaşlık dostluk.
    En son bozdugum bi dostlugum vardı, nedenini karşımdaki anlayamasada anlatamasamda degmezdi benim ufak kırgımlıgımla silmeye diye düşünsede ben ona nekadar tahammül etsemde tabiatıma ters gelen şeyleri yutamıyorum, kulak tıkayamıyorum ve en ufak bi terslikte yol veriyorum tekrar görüşmeyi denesekte baglar kopmuş oluyor yürümüyor yaaa...
    Of cok efkarlandım Ayşecik dayanamıyorum oyunbaz kişilere varlıklarından yoklukları iyi be gülüm umarım hayatından gercek dostların olur hep...

    YanıtlaSil
  2. bizde seni seviyor ve özlüyoruz

    YanıtlaSil
  3. Mükemmeliyetçiliği biraz kenara bırakmak gerekiyor sanırım arkadaşlık hususunda...Karşımızdakinin de bir insan olduğunu hata yapabileceğini düşünerek hareket etmek gerekiyor...ama pektabii bu herzaman mümkün olmuyor kırılıyor insan küsüyor tarifi yok aslında arkadaş edinmenin...Öyle oluveriyor birden

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)