16 Şubat 2009

Sınavınız Bu Kitaptan !


Bu muhteşem yarışmanın soruları kitabımız Kuran-ı Kerim'den...Çoğumuz onlarca kitabı baştan sona okumamıza veya çok sevdiğimiz bir romanı defalarca kez okumamaıza rağmen meali ne yazık ki bir kere bile baştan sona okumamışız hem teşvik hem hatırlatma hemde sorumluluk açısından uyarı mahiyetinde olan bu yarışmayı,hazırlayanlara teşekkür ediyorum Allah razı olsun...

Buradan yarışma ile ilgili bilgi alabilir,
buradan da örnek sorulara bakabilirsiniz.

DESTEK VEREN DERNEKLER

ÖNDER
ADİL-DER
AKABE VAKFI
AKDAVAKV
ANADOLU GENÇLİK DERNEĞİ
ASYADER
BAŞAKDER
DİYANET-SEN
EĞİTİM-BİR-SEN
GENÇ OSMAN CAMİİ VAKFI
HİKMET EĞTİM VE YARDIMLAŞMA VAKFI
HUKUKÇULAR DERNEĞİ
İLİM YAYMA VAKFI
İLKADIM-DER
KARINCA DERNEĞİ
KURANDER
OKUDER
ÖZGÜRDER
SENABİL VAKFI
SÜLEYMANİYE VAKFI
ŞEFKAT VAKFI
TAYDER
TGTV
TİYEMDER

1 yorum:

  1. Canım benim Sevdigim bloglar arasında sende varsın haber vermek için geldim...
    Çok öptüm seni işlerinde kolaylıklar dilerim canım

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)