18 Mart 2009

Fırında Ekmek Pizzası



Hafta içi işe giderken uykumuzdan feragat edip de kahvaltı yapamadığımızdan olsa gerek geçen akşam eşim bu akşam yemek yemeyelim kahvaltılık yiyelim dedi bende kahvaltılık kızarmış sucuk ona haşlanmış bana yağda yumurta yaptıktan sonra dedim ki dur ya bide ekmek pizzası yapayım dedim bunları yaptım.
Zaten bir çoğunuz biliyorsunuz ekmek pizzasını bende arşivimde olması açısından yayınlıyorum.
Yapılışı da şöyle;
Üzerine zeytin ezmesi sürdüğüm uno light ekmeğin üzerine salatalık turşusu,sucuk,domates,kaşar yerleştirip fırına verdim beş - on dakika sonra misler gibi yedik.

8 yorum:

  1. Canım çok değişik olmuş ellerine sağlık öptüm...

    YanıtlaSil
  2. HIIIIIIIIMMM...
    Nefis süper görünüyor.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimi yolluyorum.
    Güzel bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor.ellerine sağlık sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  4. Canım benim bende cok severim ekmek pizzasını ellerine saglık bak bazen şöyle yaparım;
    ekmegin üzerine 2 kaşık kadar süt gezdirir üzerini doldururum ganimetlerle onlar acık ısınınca bi adette yumurta kırarım her dilime bir yumurta :) o kayısı kıvamına gelince üstcügüne kaşar rendesi ohhhhhhh mis mis hemide sütlü oldu için yum yumuşak gülüm bak bide böyle dene bakalım nasıl olacak :)
    Sonracıma hani sormuşsun ya bana diyet mi yapıyosun diye yok kuşum ömrümde diyet hiç yapmadım hamileyken bile 9 kilo aldım :D ama azcık göbüş var gibi :) bazen ebru şallının plates programını ileyip hareket yapmaya debeliniyom o kadar ama rabbim yardım etsin kilo vermek isteyenlere...

    YanıtlaSil
  5. evet kahvaltıların vazgeçilmezi değil mi ?ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. canım tamda açtım..ne tesadüf oldu..
    şipşap yemek gibi geldi bana..
    canım bende azcık süt yada ayran gezdiririm ekmeklere.
    sonra malzemesini koyarım..
    pizza olur resmen..sonrada afiyetle yeriz..

    YanıtlaSil
  7. çok severim kendilerini.bide canım çektiki şimdi.ellerine sağlık sevgiler sana canım.bide kim ne yapmış listen de ben yokum:-((

    YanıtlaSil
  8. Yorumlarınız için teşekkür ederim beğemenize sevindim :)

    ekledim lemanice :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)