30 Mart 2009

Vişneli Bisküvili Tatlı :)


Geçen sene değil ondan önceki sene :) yani 2007 de nişan olaylarını konuşmak için eşimin ailesi ve akrabaları bize geldiğinde ilk kez yapmıştım bu tatlıyı.Biraz ekşi naısl olur ekşi seven var sevmeyen var derken oldu da bitti bile pek de güzel oldu hemen bunu tarif defterime not ederken yanınada ufak bir not düşmüşüm "ımm sanki altından kahve tadı üstünden de vişne tadı ama kakaoyla karışık gibi böyle dimi" demişti eşimin teyzesinin oğlu yani ersin abi :) . Geçekten de öyle bir tadı oluyor ve aslında kakolu bisküvi kullanılıyoır ama ben evde sade bisküvi olduğu için sadesinden yaptım :) Tarif portakalağacından aynen yazıyorum :)


Kakaolu krema malzemeleri:
4 çorba kaşığı un
3 çorba kaşığı kakao
yarım su bardağından biraz fazla şeker
3 su bardağı süt

Vişneli puding:
1 paket vanilyalı puding
3 su bardağı vişne suyu
1 paket vanilinli şeker
Ayrıca: 1,5 paket kakaolu pötibör bisküvi

Hazırlanması:
Süt ile kakaolu pudingi karıştırarak pişirin.

Vişneli puding içinde vişne suyuna vanilyalı pudingi dökerek pişirin.
Borcama 1 sıra bisküviyi dizin. Üzerine kakaolu kremanın tamamını yayın. Tekrar bisküvi dizip en üste vişneli pudingi yayın. ve süsleyin ben kuş üzümü kullandım :)

4 yorum:

  1. ellerine saglık harika olmuş canım...
    sevgiler
    sevil

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.
    Canım enfes ve mükemmel görünüyor .
    Afiyet bal şeker olsun ......
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir fotograf olmus bu. Gercekten bayildim goruntusune. Eline saglik.

    YanıtlaSil
  4. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)

    kusura bakmayın dönüş yapamadım ve cevap yazamadım çünkü arapça sınavım vardı ve uzun süredir bu dersime çalışıyordum Bundan sonra inşallah daha çok geri dönüşüm olur :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)