5 Nisan 2009

Ah Pasta Ahh :)

Öncelikle yorumlarınıza cevap veremediğim gibi geri dönüşte yapamadığım için özür diliyorum pazar günü sınavım olduğu için uzun zamandan beri ders çalışıyordum neyseki vizeyi atlattık kaldı final :) Evet konuya geçelim
Henüz gencim ama uzun süredir mutfaktayım biliyorsunuz. :) Çünkü yemek yapmayı tatlı yapmayı çok seviyorum tamam itiraf ediyorum tatlı yapmayı daha çok seviyorum :D .Bu süre 11-12 yaşından 21 yaşıma kadar çok tarif denedim ama toplasanız (bu sene hariç) 1-2 pasta ancak yapmışımdır.Çünkü beceremiyordum ve bende yapmaktan vazgeçmiştim.İlk öğrendiğim şey pastanında arasına krem şanti koyabileceğimizdi ikincisi dikey pastaydı ve onu da zaten sizinde bildiğinzi gibi Acemi Şef'ten öğrenmiştim.Ve tanıdık eş dost akraba ve en çok da erkek kardeşim bu olaya çok sevinmişti :D çünkü resimlerini buraya koymasamda her hafta başka pastayla gidiyorum artık annemlere :) Şu an sadece krema kaplı pasta yapabiliyorum belki ilerde şeker hamuru da kullanırım.

Geçen günlerde bloglarda dolaşırken bir başka tekniğe daha denk geldim :). Belki hatırlayanınız vardır.5-6 yıl önce bi "Giz 4 Dakika " olayı vardı pandispanya katları buyuklugunde biskuviler ve siz sadece arasına krema koyup süslüyorsunuz falan.İşte benim son öğrendiğim teknikte böyle bi teknik ama bisküvisini biz yapıyoruz.Ve ben haftasonu için tiramisu yapmıştımm muhteşemm lezzetli oldu resmi yok ve yedik bitti eheheh :)

Üstteki yazıları yazdım link vericem ya blogu arıyorum ama Allah ımmm bulamıyorum :( of yaa napicam ki ben ya off off bulunca yazıcam buraya valla ama bi duyuru yazayım böyle bişiyi yapan veya böyle bi olay gören bilen duyan bi blog varsa bana bildirebülümüüüü :) işin kötüsü bu kadar yazıdan sonra tarifte yazamıycam çünkü defterim evde kaldı :( ....Neyse yarın yazarım lakin özü şu ki değişik teknikler var ve benim gibi bi pasta özürlüsü içün :D muhteşem teknükler :D Bende bildiğim duyduğum okuduğum zaman size yazıyorum işte napayım :)

Ama şimdi lütfen ilerleme kaydetmemişmiyim ? En üstteki en son yaptığım , en alttaki de ilk yaptığım pasta :D bi arkadaşımla beraber bi arkadaşım doğum günü için yapmıştık :D gene ilk yaptığımda fena sayılmaz yaaa :D




4 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK YOL KAT ETMEMİŞSİN KOŞMUŞSUN CANIM SEN .SÜPER BİR GELİŞME AZİM HERŞEYİN BAŞI TABİ:)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) bakıyorum sitelere bloglara fln da ne pastalar yapıyorlar ya ben daha çömezz :D öğrencem öğrencem dimi :)

    YanıtlaSil
  3. Harikasın, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canımmm pasta süper ellerine sağlık mutlu haftalar sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)