16 Nisan 2009

Dipteyim Sondayım Diyetteyim...!



Ne kadar uzun zamandır yazmıyorum.Ama o kadar çok bahanem var ki yani şaşar kalırsınız.Aslında bugün bir tarif ekleyecektim ama resimleri evde kaldı.Artık eve gidince bir güzel eklerim adı da “ nıy nıylı nıy nıy “ sölicem mi sandınız akıllım eve gidince :) .Neyse hastayım ve çok hastayım.Üstüne bir de diyetteyim yeni başlamadım diyete 3 hafta oluyor ama bu hafta ne egzersiz yapabildim ne başka bişey sadece akşamları kısa mesafe yürüyüş yapıyorum.
Yediklerime dikkat ediyorum abartı bişeyde yemiyorum zaten salata çorba yoğurt
Az yemek ve bi iki dilimi geçmeyen ekmek . Hamurişi olarak ise sabahları işe giderken aldığım simiti yiyorum.Ama dün akşam canım nasıl tahinli çörek istedi anlatamam.Aşkımm lütfen meydandakı (ki evımıze uzaktır birazcık) pastaneye gidip tahinli çörek alırmısıınn dedim cıx diyettesin dedi . Ama ama çok canım istiyo bi de kaç gündür hastalıktan bişey yiyemedim noollur didim.Tamam ama bende kendime kola alırım didi olmaz sen de diyettesin dedim kapıdan çıkarken alabileceği tüm gazlı içecekleri sayarak eğer bunlardan alırsan tahinli çöreği de alma çünkü yemiycem dedim ühüüü….ve eve geldiğinde sadece tahinli çörek vardı elinde sevgili blog halbuki ben sözümü dinlemez sanıyordum.Sağolsun Varolsun biricikim benim.
Neyse o arada o duygu selinden de olsagerek tahinli çöreği yiyemedim bi iki ısırık aldım yarın sabah iş yerinde yerim diye düşündüm şimdi iş yerindeyim bi iki ısırık aldım iştahım kaçtı.Harbi harbi hasta olmuşum ben canım tatlı ve tahinli bir şey çekmediğine iştahım olmadığına göre ciddi ciddi hastayım.Havalardandır diyorum birden hasta oldum sevgili okuyucularım.Bende anlayamadım ki.Bugün iyiyim akşam eve bi gittim baygın baygın yattım mı kalktım mı uyudum mu hiiiç hatırlamıyorum.Dün akşamda eve gidince H…’yi aradım 12,53 saniye konuştuk telefonda aylardır gorusmuyoz napalım…O da bakıyorum bir şey eklemiyorsun deyince bahar buhranlarımı yazayım dedim bende sevgili blog umarım 66 kilodam 58 e düşerken sağlıklı kalabilirim aslında diyet traş bana göre de değil zaten 58 e bi düşsem.Geçen yaz hgiydiğim hiç bir şey üstüme olmuyo şaka gibi 22 yıllık hayatımda böyle bir vak-a yaşamadım sayın okuyucularım.Ne giysem üstüme oldu diyet neym yapmadım evlendim donggg! 11 kilo birden aldım ilk 6 ayda şimdide vermeye çalışıyorum.Bana dua edin anacım.

8 yorum:

  1. Ayyy canım kız bırak diyeti diyecem olmayacak ama gülüm azmin elinden hiçbişey kurtulmazmış ya bide az yemek yiyip vücudunu da dirençsiz bırakma bir diyetisyene gitsen kuzucum.
    Bak bide tüm ünlüler ünsüzler yanına diyetisyenlerini alıp bir o kanal da bir kanal da demeçler verip anlatıyo sık su kanal da hep anlatıyolar megerse sık yiyip 6 ögün gibi, zayıflıyorlarmış bebüşüm.
    Sen en azından yemek araların da meyva filan ye hepten direncin düşer veya kan şekerin düşer tahinli cöregi canının cekmesinin nedeni kan şekerinin düşmesi olarak anladım ehem öhüm prof dr ünsüz diyetisyen nur konuştu :D
    Bide dondurma tavsiye ediyorum sana hastayım diyosun ama çivi çiviyi söker unutma kuşum :D

    YanıtlaSil
  2. nurcum zaten 6 öğün yapıyorum aç kalmıyorum :D diyet yaparkanki yani şua n ki yedıkelrımle doyuyor dahi olsam fıtrat işte özgür olmak istiyo diyet yapmıyorum desem belkıde sımdıkınden az yiyecem :D bu insan denen varlık karmaşık çok karmaşık.Dirençsiz düşmüyorum da sanırımhavalar ısındı diye babetlerimi giyip işe gelmıstım bı kaç guhn ordan üşüttüm kanımca :) ama boğazım öyle beter agrıyoki zor konuşuyorum hatta konuşamıyorum...yorumun için çok teşekkür ederim şeker...yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun baya geçmiş üstünden özür dilerim :( ama bu ara blog alemine pek uğramadığım için pek çok uzak kaldım.lahana gül yapımını da deneyecem pek gusel gözüküyo :)

    YanıtlaSil
  3. geçmişler olsun.rejim konusunda da bende malesef evlenince kilo alanlardanım başım kilolarla sorunda .inşallah başarılı oluruz bu rejim içinde sevgiler kolaylıklar

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim eğer diyet hem yapayım hem eğleneyim diyosan diyetcenter.com a beklerim ben oradaki arkadaşlarımla çook güzel vakit geçirerek veriyorum kilolarımı beklerim
    bende orada yeni üye sayılırım 2 aydır ordayım sadece ama sıcak bi ortamı var inşallah hepimiz kilolarımızı veririz diyelim nediyelim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BENDE ÜYE OLDUM DİYETCENTERE BAKALIM BELKİ BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR,KURTULURUZ ŞU FAZLALIKLARDAN
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Canıııımm Karanfili sen kazandın :)
    İstedigin gibi kullan canım, istersen birşeyin üzerine de dikebilirsin ama ayraç olarak kullanacaksan ben içersine ince bir tel gecireyim bana adres bilgilerini verirsen birde nasıl kullanacaksan o konuda yazarsan sevinirim öptüm canım...
    Bay bay..

    YanıtlaSil
  7. Valla hatun :) senin ki nasıl bir diyet merak ettim :) ne bulsan götürüyorsun :)

    Çikolata , kola , gofret , elmalı turta..

    hedef 58 di ya sen onu unut :)

    Yeni hedef : 98 :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)