22 Nisan 2009

Karanfil Oylum Oylum Geliyor Selvi Boylum :)

Bu karanfili bi yerden hatırladınız mı ? Keyifli Hobilerden mesela hı hı hı hatırladınız mı diyom :D hani 12. yorumu yazan karanfili kazancaktı ya heh işte o benmişim dedim nasıl olur dedim nurcum tekrar say yorumları ben öyle şanslı biri değilimdir ama dedim okeyde okey taşı bile gelmez bana yani oraya da yazdıydım gerçekten hep okey taşım olmadan bitiririm oyunu..Sonracıma hiç milli piyango bileti almadım ama çııkmıcana da emınım :D neyse Nur'a msn de adresimi verdim tabii çok teşekkür ederek :) ve başladım karanfilimi beklemeye dün ssk işlemlerini halletmek için dışarı çıkmıştım iş yerinden Ayhan bey aradı dedi kargo geldi alayım mı dedim al al....bak günlerdir oturuyorum orada ben varken gelmedi hain adamlar :D dışarı çıkmamı gözlemişler :) neyse işlerimi halledip geldim amanın kocaman bi paket karanfilin boyutları hakkında düşüncelere dalarken hemen açtım paketi bir de kitap var nasıl sevindim gerçekten sürpriz yapmak istedim demişsin nur gerçekten öyle oldu yüzümü görmeliydin aaaaa oluverdim aynen...hemen bir yazı bir not aradım ve kitabın arasından çıktı "Umut ve siyah süt arasında kaldığını ve oyunu umuttan yana kullanarak bu kitabı sevmemi "umut" ettiğini yazmış sevgili nur çok teşekkür ederim...Blog camiasından da ilk hediye alışım sürç-ü lisan ettiysem affola....kitap okumak en sevdiğim şeylerden biri gerçekten ve benim için bundan daha güzel bir hediye olamazdı :) Hemende okumaya başladım ilgi çekici bi hikayesi varmış du bakalım daha neler olucak :) Kitabımın ve karanfil ayracımın resimleri en başta ve en altta ne güzeller dimii :) hemen okur bitiririm ben onu bizim evde kütüphane var tv yok :) eşimle akşamları okuyoruz bişeyler ama arada bir de ders çalışmam gerekiyor :) yinede ben merakımdan duramam ki okurum :D zaten ne zamandır güzel bir roman okumak istiyordum...Tekrar teşekkürler nurcum gönlünün güzelliği ve herşey için....

Sevgiler saygılar efendim



2 yorum:

  1. AYSECİM NE GUZEL SEYDİR HEDİYE ALIP VERMEK DEMİ NUR ARKADAŞIMDA COK İNCE BİRİ GÜLE GÜLE KULLAN AYRACINI VE KİTABINI BİR SOLUKTA OKU VE TAVSİYENİ BEKLİYORUM SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. Aaaa..O karanfil seninmiydi ayol:))
    hem kitaplandın hemde ayraçlandın..güle güle oku-kullan canım..hatta bende yazdım senin için tanımıyorum diye:)))
    tebrik ederimde dedimdi.ben url linkini tatlı/tuzluanılarım diye hatırladım demek..eylülüntarifdefterini görünce ene dedim :) bizim ayşe:)))
    hay yaşa emi öpüyorum kocaman..ama sen bana gelmez oldun nicedir:))))

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)