26 Nisan 2009

Silah Zoruyla Düzeltme ! :)


Dün akşam gecenin bir köründe arayan sevgili arkadaşım BETÜL ile selam sabah vs.den sonra aramızda şöyle bir diyalog geçer.

Betül:Sen HATİCE’nin doğum günü için yaptığımız pastanın resmini koymuşsun bloguna

Ayşe(ben): Eeee

Betül:E bi arkadaşımla bir arkadaşımın doğum günü için yapmıştık yazmışsın

Ayşe: Eeeeeeeeee

Betül:Biz üçüncü tekil şahımsıyız niye adımızı yazmadın hain

Ayşe:Anaa dedim sen değil miydin kızım açık açık yazıyon dünya alem tanıdı bizi diyen

Betül:Hatırlamıyorum ama demiş olamam değiştir onu aaaaaaaa

Evet sevgili okuyucularım böyle bir ÇEMKİRMEYE maruz kaldığım için ufak bir düzeltme yapmak istiyorum.
Hani benim bi yazım var ya Ah pasta Ah diye heh işte oradaki en altta ki pasta var ya hani Bi arkadaşımla yaptık demiştim ya o arkadaşım BETÜL Y.(21) ve pastayı HATİCE Ç.(21) arkadaşımız için yapmıştık.DUYURULUR :)
Bu arada Betül Y.'nin adını yazmamı istemesi türünden asılsız iddialarını kanıtlıycam haberi olsun :) :) :)
Ekleme : Hatice Ç. 27/04/2008 tarihinde saat 14.25 itibariyle mesaj çekerek düzeltmeyi gördüğünü bildirmiştir. Haticecim kontürüm yok cevap yazamıyorum ama sen buraya yorum bırakabilirsin böylece bende cevabımı buraya yorum olarak yazabilirim :)

2 yorum:

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)