9 Mart 2009

Ahh Hesap Günü , Ahh ....

Nedir şu Türkan saylan meselesi kardeşim kaç gündür sinirlerimi altüst ediyorlar yazmıycam diyorum yazıyorum bakın merak edenlere zırvalayanlara söylüyorum.
Ben bir müslümanım kim olursa olsun birisi öldü diye peşinden zil takıp oynamam oynayamam ahlakım bunu gerektirmez ama Hz.Muhammed (sav)’e hakaret etmiş namaz kılmayın bale yapın demiş kızların başını açmak için elinden geleni yapmış Allah’a inanmamış ve bu doğrultuda Allah’ın verdiği ellerle her şeyi yapmış birisi için de Allah rahmet etsin diyemem.
Öldüğü gün mü aklına geldi Allah işi düşünce mi başı sıkışınca mı rahmet diliyor Allah tan…Annesi hristiyanmış herkes bunu söyluyor ya ne fark eder Müslüman olsa ne fark eder kızı anasına benzeyecek diye bir şey mi var Yıllarca cüzam hastalığıyla uğraşmış yardım etmiş e ne iyi işte pek güzel.Fakat işin kötüsü bu Allah indinde ne kadar geçerlidir.Sen ömrünü Allah ve rasulune hakarete ada milyonlarca hastaya yardım et ne anladık bir iyilik bin kötülük.Birde Türkan Saylan Hacıydı demezler mi iflit oluyorum buna da ebu cehil atalarından kalma alışkanlıkla hergün kabe’yi tavaf ediyordu ama hacı mı oldu önemli olan nedir biliyor musunuz ? Namaz kılmak Hacca gitmek fln değil İhlastır imandır ve Niyettir önemli olan zira ameller niyetlere göredir . Umarım inancı vardır ama yoksada yapacak bir şey yoktur Kişinin kendi kıyamrti yani ölümü vuku bulmuştur eğer arkasında dua edecek bırakmamışsa ki imamhatiplilerin kökünü kurutmak için elinden geleni yaptı dua kapısı da kalmamıştır . Ve en ama en acısı nedir biliyor musunuz O hakaret ettiği o okulundan alıp güya Çağdaş yapmak için uğraştığı imamlar var ya gene ona muhtaç kaldı imam/imamlar olmasaydı kim kıldıracaktı namazını ? İçinde Allah ismi geçen dualarda okumuşlardır zira meftanın ömrü boyunca Allah dediği duyulmadığı gibi Allah ın güzel isimlerinde bulunmayan “Tanrı” sözücüğü ile hitabı yüzüne yüzüne vuruldu mu acaba.Kimse için cehenneme veya cennete gidecek diyemem zira bu kararı ben vermıyorum.Hakettiğiyle muamele göreceğinden şüphem de yok Allah sonsuz adalet sahibidir.

17 yorum:

  1. Bence çok önyargılı konuşmuşsun. Bir insanın imanlı mı imansız mı olduğunu bilemeyiz. Bunlar insanın içinde olan şeylerdir. Ayrıca kimsenin imanı da bizi ilgilendirmez çünkü bunun bize bir faydası olmaz. Ne olursa olsun faydalı şeyler yapmış bir insan. Çok imanlı olup da faydasız olsa ne yapacaktık ki? Ayrıca namaz kılmayı bale yapın demiş miş miş miş gibi laflar tamamen karalamadır.
    Burada yazdığın ve yargıladığın şeyler Allahla-kul arasında olan şeylerdir. Bize düşen de "Allah rahmet eylesin" demektir.
    Yazını çok ama çok üzülerek okudum.

    YanıtlaSil
  2. ben kimseyi yargılamadım hatta yazımdada belirttiğim gibi cehennemLİKTİR VEYA CENNETLİKTİR DİYEMEM BUNA BEN KARAR VERMIYORUM DEDİM SİZ YAZIYI BİRAZ TERSTEN OKUMUŞSUNUZ GALİBA BEN KADININ ÖLÜMÜNE SEVİNDİM ÜZÜLDÜM DE DEMEDİM SADECE PEŞİNDEN TANT YAPMAYA ÇALIŞANLARA BAKIN MÜSLÜMANLAR ŞÖYLE ŞU BÖYLE BU DİYENLERE YAZDIM BU YAZIYI TÜRKAN SAYLANIN ANNESİ HRİSTİYAN DİYE O DA HRİSTİYAN DİYENLER İÇİN YAZDIM SİZ YAZIYI TEKRAR OKUYUN DA ÜZÜLMEYİN BARİ

    VE ADINIZI DA BIRAKINDA KIM OLDUĞUNUZU BİLELİM BAKIN BENİ BURADA HERKES TANIDIĞI HALDE BEN ADIMI HİÇ GİZLEMEDEN SAKLAMADN İÇTENLIKLE YAZIDM İYİ Kİ TÜRKAN SAYLANI NE ÖVDÜM NEDE SÖVDÜM ÖNYARGILI YORUMLAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  3. Bence sen ne yazdığını ve nasıl yazdığını bilmeden yazmışsın. Bak yazından alıntılar yaptım peşpeşe.

    “bu doğrultuda Allah’ın verdiği ellerle her şeyi yapmış birisi için de Allah rahmet etsin diyemem……………………….Sen ömrünü Allah ve rasulune hakarete ada milyonlarca hastaya yardım et ne anladık bir iyilik bin kötülük.Birde Türkan Saylan Hacıydı demezler mi iflit oluyorum buna da ebu cehil atalarından kalma alışkanlıkla hergün kabe’yi tavaf ediyordu ama hacı mı oldu ……………… Umarım inancı vardır ama yoksada yapacak bir şey yoktur Kişinin kendi kıyamrti yani ölümü vuku bulmuştur eğer arkasında dua edecek bırakmamışsa ki imamhatiplilerin kökünü kurutmak için elinden geleni yaptı dua kapısı da kalmamıştır . “

    Sen apaçık Türkan SAYLAN'ı yargılamışsın.
    Ben tekrar ediyorum bir kişinin imanlı ya da imansız olduğunu sorgulamak biz aciz kullara düşmez. Allah katında kim ne olur bilemeyiz. Kimse kimsenin kalbini bilemez. Şöyleymiş böyleymiş gibi kulaktan duyma (Kendimiz duymadığımız sürece benim için kulaktan duyma olur) laflarla ölmüş bir insanın arkasından konuşmak biz müslümanlara yakışmaz. Bize ölenin ardından sadece "ALLAH RAHMET EYLESİN" demek düşer görüşü ne olursa olsun. Ben buraya seni kırmak için yazmıyorum. Çok gençsin hayata bakışını lütfen değiştir. Gerçek müslüman olmak gerçekten zordur bence zoru başar. Kimseyi de yargılama.

    YanıtlaSil
  4. Hanımefendi veya beyefendi kimsiniz bilmiyorum gündemi nasıl takip ediyorsunuz onu da bilmiyorum ama Türkan saylan ın vefatındna önceki birçok beyanlarında bu dediklerimi doğrular cümleler bulabilirsiniz imamhatipli kızları okuldan almaya çalıştığını bizzat ayşe arman ın köşesindeki röportajında dile getirmiştir ve şöyle diyordu biz ilk önce burs bağlıyoruz oradan kopsun diye fakat bakıyoruz ilerleme yok başını da açmıyor bursu kesiyoruz ayrıca bunu çydd ve add üyelerinden de çok duyduk.Hatta geçen senelerdeki bir videosunda ki ensonhaber.com da izlemiştim videoyu şu an bulamadım diyordu ki batı müziği dinlenmeli onlar gibi olmalı onları anlamalıyız bale yapmalıyız açık açık söylüyordu daha ne diyim ki size ve üniversiteli kadınlar derneğinin videosunu da izlemişsinizdir sarıyerdeki 1 camiyi kapattıklarını övüne övüne anlatıyorlardı .Ben kimseinni düşüncesine karşı değilim ama inanç özgürlüğü olmalı olmalıkeisnlikle olmalı hele hele laiklik kavramı kullanılıyorsa laik bir devlet olarak din ve inanç özgürlüğü olmalı devlet dine karışmamalı . Evet efendim gerçek Müslüman olmak gerçekten zor gerçekten gerçekten .saygılar

    YanıtlaSil
  5. Ben Türkan Saylan herşeyi mükemmel yaptı demiyorum ki beni yine anlamamışsın. İnsanları imanlı ya da imansız olarak ayırdığın için sadece SENİ eleştiriyorum ama sen ne yapıyorsun Türkan Saylan şöyle yepmış böyle yapmış diye konuyu değiştiriyorsun.
    Başı ÇYDD başı açıklara burs veriyor da olabilir. Bunun tam tersi sırf kapalılara hizmet veren de bir sürü insan ve kurum var. Ben üniversitede bunları bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum bunu.
    Buradan bu konulara girmek asla hedefim değildi. Eleştirim senin ÖNYARGILI ve DAR bakış açınaydı.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım sen bana “mış miş diyosun Türkan saylan ın yaptığını nereden biliyorsun önyargılı davranıyorsun ” dedin bende hayır önyargılı davranmıyorum kulaktan dolma söylemiyorum şuradan şuradan biliyorum burada okudum diye direkt adres verdim diye söyledim.Ki yazımda imanlı veya imansız diye bir ayrım yapmadım tam tersi bunu sadece Allah ın bilebileceğini üstüne basa basa söyledim şöyle dedim.

    “Kimse için cehenneme veya cennete gidecek diyemem zira bu kararı ben vermiyorum”

    Dedim yani kimseyi imanlı veya imansız diye ayırmıyorum kardeşim anladın mı eğer böyle bi ayrım yapsaydım Allah cehennemde yaksın derdim ama hak ettiğiyle muamele göreceğine eminim çünkü Allah çok adaletlidir dedim

    Kimseye önyargılı yaklaşmıyorum ben eğer Türkan saylana önyargıyla yaklaşmış olsaydım merhumenin annesi hristiyan diye o da hristiyan mı olmak zorunda millet böyle yazıp çiziyor yapmayın etmeyin türünden yazmazdım da zındıktır kafirdir yazardım anladınız mı bakın bu yazdıklarımda örnek siz örnekle konuyu ayırt edemıyorsunuz verdiğim örnekleri konuyu saptırıyormuş gibi gösteriyrosunuz ya yazıyı tekrar okuyun ya yazmayın yada düşünmeden etiketlemeyin

    YanıtlaSil
  7. Bence sen kendi yazdıklarını bir daha oku. Nasıl bir hoca gibi vaaz vermişsin bir bak derim ;-)
    Dikkat çekmek istediklerim büyük harfle yazılmış olanlardır.

    “NEDİR ŞU TÜRKAN SAYLAN MESELESİ KARDEŞİM KAÇ GÜNDÜR SİNİRLERİMİ ALTÜST EDİYORLAR yazmıycam diyorum yazıyorum bakın merak edenlere zırvalayanlara söylüyorum.
    Ben bir müslümanım kim olursa olsun birisi öldü diye peşinden zil takıp oynamam oynayamam ahlakım bunu gerektirmez ama Hz.Muhammed (sav)’e hakaret etmiş namaz kılmayın bale yapın demiş kızların başını açmak için elinden geleni yapmış ALLAH’A İNANMAMIŞ ve bu doğrultuda Allah’ın verdiği ellerle her şeyi yapmış birisi için de ALLAH RAHMET ETSİN DİYEMEM………
    Öldüğü gün mü aklına geldi ALLAH İŞİ DÜŞÜNCE Mİ BAŞI SIKIŞINCA MI RAHMET DİLİYOR ALLAH TAN……………… Yıllarca cüzam hastalığıyla uğraşmış yardım etmiş e ne iyi işte pek güzel. FAKAT İŞİN KÖTÜSÜ BU ALLAH İNDİNDE NE KADAR GEÇERLİDİR. Sen ömrünü Allah ve rasulune hakarete ada milyonlarca hastaya yardım et ne anladık BİR İYİLİK BİN KÖTÜLÜK. Birde Türkan Saylan HACIYDI DEMEZLER Mİ İFLİT OLUYORUM . ……………….. UMARIM İNANCI VARDIR AMA YOKSADA YAPACAK BİR ŞEY YOKTUR Kişinin kendi kıyamrti yani ölümü vuku bulmuştur eğer arkasında dua edecek bırakmamışsa ki imamhatiplilerin kökünü kurutmak için elinden geleni yaptı DUA KAPISI DA KALMAMIŞTIR . Ve en ama en acısı nedir biliyor musunuz O hakaret ettiği o okulundan alıp güya Çağdaş yapmak için uğraştığı İMAMLAR VAR YA GENE ONA MUHTAÇ KALDI imam/imamlar olmasaydı kim kıldıracaktı namazını ? İçinde Allah ismi geçen dualarda okumuşlardır zira MEFTANIN ÖMRÜ BOYUNCA ALLAH DEDİĞİ DUYULMADIĞI GİBİ Allah ın güzel isimlerinde bulunmayan “Tanrı” sözücüğü ile hitabı yüzüne yüzüne vuruldu mu acaba. Kimse için cehenneme veya cennete gidecek diyemem zira bu kararı ben vermıyorum. HAKETTİĞİYLE MUAMELE GÖRECEĞİNDEN ŞÜPHEM DE YOK Allah sonsuz adalet sahibidir.”

    YanıtlaSil
  8. hani sen beni imanlı ve imansız olarak ayırdığımı iddia ederek bunda dolayı eleştiriyordun senin amacın ne üzüm yemek mi bağcıyı dövmek mi ? ne dediğin belli değil şimdi de sen saptırıyorsun konuyu yazma rica ederim seninle uğraşacak vaktim yok çünkü senin amacın tartışmak fln değil garip garip neyden bahsettiğin belli olmadan konuşmak iyi günler

    YanıtlaSil
  9. Bence sen yazını okudukça yaptığın hatayı anladın. Benim amacım en başından beri tartışmak değil ki zaten.
    Esas senin neden bahsettiğin belli değil. Ben senin yazındaki "CAMİ HOCASI" üslübuna parmak basarak vefat eden shanıma "İMANSIZ" damgası vurmana hayret ediyorum sadece.
    TÜm yazın boyunca "ALLAH’A İNANMAMIŞ, ALLAH RAHMET ETSİN DİYEMEM, ALLAH İŞİ DÜŞÜNCE Mİ BAŞI SIKIŞINCA MI RAHMET DİLİYOR ALLAH TAN,UMARIM İNANCI VARDIR AMA YOKSADA YAPACAK BİR ŞEY YOKTUR, DUA KAPISI DA KALMAMIŞTIR,HAKETTİĞİYLE MUAMELE GÖRECEĞİNDEN ŞÜPHEM DE YOK" gibi laflar edip Allah katından önce senin tarafından yargılanmamış mı vefat eden hanım? Ben yanlış mı okuyorum yoksa.

    YanıtlaSil
  10. Başlık bile yargılayıcı "AHh HESAP GÜNÜ, AHH"
    Herkes kendi hesabını kendi verir merak etme. Herkes kendinden sorumludur.

    YanıtlaSil
  11. evet hakettiğiyle muamele görecekşüphem yok kım ölürse ölsün düşüncem bu çünkü Allah sonsuz adalet sahibidir yanlış mı yani ? ben öslemde böyle bu durum başkası ölsede

    ki 99 kere de belirttiğim gibi imanlı veya imansız demedim ki nerenizden uyduruyorsunuz bunu Allah aşkına naısl bir lagınız var anlayamadınız daha iyi günler

    YanıtlaSil
  12. emin ol herkes kendi hesabını verir ve ne kadarda yaralısınız gocunuyorsunuz sürekli ve asıl önyargılı da sizsiniz başlığımda türkan syalan a istinaden değil tüm insnalık için aynıdır

    YanıtlaSil
  13. Sen ya yazdıklarının farkında değilsin ya da farkında değilmiş gibi davranıyorsun. Yukarıdaki yazın tamamen vefat eden hanım için yazılmış bir yazıdır. Tüm insanlık için yazılmış bir cümle bile bulamadım. Ben neden gocunayım ki ayrıca. Günahımın ya da sevabımın sana bir faydası olacak mı? Kocaman bir insanım eğer gocunacak durumdaysam hareketlerimi de düzeltebilirim. Bu saldırganlık neden?
    Yazını bir kere daha oku tüm insanlık için mi yazmışsın yoksa söz konusu hanım için mi?

    YanıtlaSil
  14. Ölen birinin ardından bu şekilde konuşmak birMüslümana yakışmaz. Kötü ise bile susulur. Hiç yakıştıramadım böyle bir yazıyı sana...

    YanıtlaSil
  15. bay veya bayan sıfır algı ben başlıktan bahsediyordum

    ne anlayışsız bi insnasın sen ya ayrıca ben müslümanlıpğa neyin yakışıp yakışmadığını biliyorum ve aykırı birşeyde yapmış değilim aman sana mı açıklıycam Allah aşkına ben kendimi biliyorum benide bilen biliyor haydi eyvallah

    YanıtlaSil
  16. demek istediğim ah hesap gübü ah yazısı sırf türkan syalan için değil tüm insnalık içindir çünkü tüm insnalar için hesap günü zor bir gündür 0-6 yaş seviyesine indim artık of bundna sonra yazdıklarınıza cevap vermiycem 1 arpa boyu yol almıyorsunuz çünkü

    YanıtlaSil
  17. Evet yeni okudum yazınızı bende face'te bu konuda tartışmıştım.Bende kapalıyım.Gerçektende kapalıların önünü kesmeye çalışmış hep.Ergenekoncularla işbirliği yaptığı konuşuldu ve teröristlere burs verdiği bunun içinde çyddden istifa eden bile olmuş.Birçok yorum yapıldı hakkında kapalı düşmanıyken Allah ona son anında başörtü taktırdı dendi yorumlarda sen hafif bile söylemişin Ayşe canım.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)