14 Mayıs 2009

Herkese Nasip Olmaz Beşikt"AŞK"lılık....


Evet sevgili blogcular ben bir yemek blogu yazarıyım ama bir takım tutuyorum canım aa Takriben 6-7 yaşından beri hemde BEŞİKTAŞLIYIM ve Allah ın takdiri Beşiktaşlı bir eşle evlendim eheheheh :) neyse efendim

Dün akşamki maçı heyecanla bekliyorduk ama nasıl maçtı nasıl attık o 4 golu eşimle resmen deliye döndük laptopun başında (Biz evimize Tv almadık ta onun için izlemek istediklerimizi laptopumuzdan izliyoruz Mesela kurtlar vadisini bir de lig maçlarının gollerini :D :)) Neyse bağrış çağrış içinde izledik canlı canlı hadi bi tane daha bi tane daha diyerek ve 41 kere maşallah tü tü tü diyorum beşiktaşımıza nasıl da aldık kupayı e ne diyelim herkese nasip olmaz Beşiktaşklılık ilk iş de bir kupa t-shirt ü alıcaz inşallah birkaç resim eklemek isterim bu özel ve güzel gece için buyurun efendim seyre dalın


Yusuf bir kere dakika 6 gol 1 şeklinde ilk sevindiren oldu sonra guiza bi gol attı ya valla nasıl içime oturduydu bak dün akşamda dedim ya başkası atsaydı şu guiza atmasaydı diye neyseki sonradan Bobo bizi 2 kere daha sevindirdi (Evdeki 4 japon balığımızdan birinin adı tello diğerinin ki bobo :D) 4. golü de atan Holoskoydu ya nasıl üzüldüm bebişi doğalı 1 hafta olmuş yazık kendi ülkesinde tabii daha görememiş bebeğini attığı golü ona ithaf eden mimikler yaptı gol atınca parmağını emip kucağında bebek sallıyor gibi yaptı bak gene tüylerim diken diken oldu yazık ya kızı olmuş birde Allah bağışlasın :)


Maçın 90-91. dakikasında Alex bir penaltı ile bir gol attı ve 4-2 oldu 3 dakika kaybedilen zaman verildiysede Fenerbahçeli taraftarlar stadı terk etmeye başlamıştı bile ve bomboştu ama Beşiktaş türübünlerineki o coşku o hareketlilik her açıdan muhteşemdik :) Turkcell süper lig bitimine 3 hafta kala zirvede olan ve ayrıca Türkiye Kupasını da alan takımımıza maşallah diyor ve başarılar diliyoruz :)


Biliyorsunuz Fenerbahçe 26 yıldır kupayı alamıyor e nediyelim :)

NİCE SENELERE FENERBAHÇE

4 yorum:

  1. Demek beşiktaşlısın tebrik ederim seni senle birde takımdaşız ozaman :)
    Maçı izlemedim o sıralarda muhtemelen yatıyordum ama bende sevindim şimdi hadi bakalım hep yolumuz açık olur inşallah

    YanıtlaSil
  2. evet takımdaşız ne güzel eheheh bende seni tebrık ediom nurcum ne guızel aldık kupayı değil mi :D inşallah şampiyonda oluruz :)

    çok mu fazla oluyoruz ne

    geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  3. aysecim hahahay sen çok yaşa emi bayıldım bayıldım yazına evet beşiktaşım biricik sevgilim söyle senden başka kimim var benim.....
    bu fener alsa alsa çay içmek için kupa alır hehehehe

    YanıtlaSil
  4. holoskonun 3 günlük bebeği gördü kupayı bu fenerliler daha göremedi

    --------

    Türkiye kupalarınızı saklamak için kiralık kasa hizmeti verilir

    İletişim : fenerbahçe spor klübü :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)