30 Mayıs 2009

İki Kupa Kartalı :)


Valla hiiiç tevazu yapamıycam abilerim ablalarım hakettik biz sonuna kadar hakettik kupaları efendi taraftarımızla çalışkan futbolcularımızla hakettik.
Bazı fenerli arkadaşlar hemen hakaret hemen karalama yapmaya başlamışlar yani siz alamadınız diye alanı da kirletmek çok ayıp çok yapmayın fenerli arkadaşlarım (yakıştıramadım demiyorum dikkatinizi çekeyim) bi kerede alkışlamayı öğrenin ya he yok mu efendi fb liler var tabi.Onlarda olamsa zaten :)

Hoş maçın oynandığı saatlerde deli gibi arapça çalıştığım için maça veremedim kendimi ama genede o sevinç yetti.

Neyse Fortis ten sonra Şampiyonluk kupasını da almış bulunarak ve paracıklarımızla kasamızı doldurarak devam ediyoruz bakalım ilerde daha neler olacak.

1 yorum:

  1. "anlayamaz kimse bu AŞK'ı" tebrik ederim.Daha nice şampiyonluklara.Sevgi ve saygılar...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)