22 Haziran 2009

Gelecek....Kimbilir ? Belki Yarın.Belki Yarından da Yakın

Blogumu ilk açtığımda bir iki tariften sonra mola verip kendimden bahsetmiştim.Aynı moladan bir tane daha şimdi.....Aslında paylaşacağım çok şey vardı .Bandırma-Bursa Gezim.Yeni diktiğim cicilerim pişirdiklerim.Hepsi ertelenecek birazcık.

Benim için çok önemli 2 sınava yeterince çalışmak için 15 günlük kısa bir ara vericez.Haftasonu açıklanan sınav sonuçlarında o kadar çalışmama rağmen arapçanın büt'e kaldığını öğrendim kısmet dedim ama bir sınavım daha vardı 5 temmuz da....Öncelikli olarak temmuzdaki sınava, sonrada yavaş yavaş eylüldeki büt'e çalışarak ikisini de vermeye çalışıcam inşallah. bana çok dua edin lütfen.


Gözlerinizin sahibine emanetsiniz :)


Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Canım sınavında başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Rabbim yardımcın olsun canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim

    pembe tatlar ve azadee

    bu arada bu azade benim

    bildiğim azadee mi ? :)

    YanıtlaSil
  4. Oyyy örnege mi bakayım, kahveye mi iç çekeyim bilemedim? Canım benim canımsın sen ya anladın sen onu :) Kaçgündür yattım yattım yumurta kapıya dayandı akıl başa geldi temizlige başladım, bugün 3-5 yollukla yaz temizligi açılışını başlattım. Yapamam edemem diyodum ama öyle bi gözüm karardı ki nerdeyse büyük halılarımı bile tek başıma yıkayacak cesareti budum kendimde....
    Ömrüne bereket annem şöyle derdi;
    sen işten korkma iş senden korksun :)
    Valla halıları öyle korkuttum öyle felaket yıkadım ki en az 3 yıl toz tutmazlar :D
    Neyse canım suları süzülmüştür ben onları asayım...
    Canım rabbim sana da zihin açıklıgı versin inşallah :) dilerim sınavlarının ikisini de verirsin hayırlısıyla...
    Allahım herzaman yardımcın olsun öptüm seni gözlerinden kardeşim.

    YanıtlaSil
  5. Ayşecim sınavlarında başarılar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ayşeciğim Allah yardımcın olsun...inşallah geçmişsindir..
    bu arad tepsi örtünede bayıldım...yapmak isterim..ellerine sağlık:..

    YanıtlaSil
  7. Çok özledim seni canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)