12 Haziran 2009

Koşturmaca...


Tik.Tak...Tik.Tak... Zaman geçiyor .Hayat koşturmacadan ibaret bir orada bir burada çırpın da çırpın....Şikayet et ama sakin zamanlardada boş boş duruyorum diye sitem et işte ben.



Yoruluyorum ama boş durmayı da hiç sevmiyorum ne olucak acaba bunun sonu ?
Ve insan bir de üstüne üstlük yay burcu olunca birbirinden farklı konulara merak duyunca ve hepsinin peşinden gitmeye çalışınca olmuyor olmuyor.Öss ye gireceğim sene de bir türlü karar veremiyordum.Coğrafya mı tarih mi ah yok yok felsefe hayır yaa bilgisayar mühendisliği aslında geometriyi de seviyorum ama vs vs. bir türlü karar verememiştim ilahi adalet bi şekilde bir yere girdik.




Şu an da ev ve iş gergefinde geçiyor zamanım şikayetçi değilim ama bu yoğunluk başımı ağrıtıyor :) yaz geldi ya e bi gezip tozmak lazım dinlenmek lazım eskişehire gittik ama yetmez o canıımmm bi de samsun görmek lazım şöyle istanbula dönüncede adalara gitmek lazım müzeleri gezmek lazım pikniğe gitmek lazım e tabii bu arada hobilerime de zaman ayırmam lazım mesela yemek yapmak sonra yemek yapmak he bi de yemek yapmak :) dikiş dikmek kaati sanatını araştırmak bişeyler yapmaya çalışmak arapçayı gördük acaba farsça nasıldır deyip bir kursa yazılmak kenarda boğum boğum boynu bükük duran ney'i alıp artık daha güzel sesler çıkarmak falan e tabi bu arada ev işlerini de unutmamak kir pas götürmesin evi.Sonra anneyi babayı kardeşi arkadaşı ziyaret etmek tabii.Mutlaka kitap okumak güncel olayları takip etmek 1-2 mutfak eşyası almak hani kalıp fln :) e ramazan da yaklaşıyor bilmem ki naapsak ? birde fotoğraf makinası alsak fena da olmaz hani ayy çok mu pahalı ? acaba önce hangisini yapmalı sanırım önce bi oturup güzelce düşünmeli kafayı yemeden tabii :)




Sevgiler...


4 yorum:

  1. Ben bu hafta acaip tembelim sagımdan soluma dönene kadar gündüzü akşam ediyorum ıyyy mıy mıy mıy gıcık oluyorum kendime...
    Neyse bugün daha aktifdim evde 2 makina ütü filan yaptım düşün yani şimdi akşam yemegini düşünüyorum ne yapicim bilmiyorum.
    Geçenler de un kurabiyesi yapmıştım nihayetin de dün bitirdim bugün sayfana gelince yine aklıma düştü bide un kurabiyesi yapicim senin yüzünden off şu sagdaki resimleri alta alınız lütfen özellikle de sarmayı aaay dayanamıyoruuum çıldiriciiim..

    YanıtlaSil
  2. ooooooooo maşşallah maşşallah :D 2 makina ütü nedemek ya benim evdekileri de ütülesene kardeşim sevaba girmiş olursun :D ay hiç sevmiyorum ben ütü yapmayı ya ıyyhk!

    o resimleri de özellikle koydum görenin gönlünü çalsın diye bebişim :D yap yap ye canım nolcak :D

    YanıtlaSil
  3. aynı beni anlatmışın hen bütün gün çok yoruluyom hemde boş duramıyorum ne olcak bu halimiz bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. CANIM BENİM BAŞIM DÖNDÜ ADETA.İŞTE BİZ ÇALIŞAN BAYANLAR NE YARDAN GEÇERİZ NE DE SERDEN.BİR KOLTUGA 10 KARPUZ SIGDIRMAYA ÇALIŞIRIZ .ÇALIŞIR DURURUZ ARI GİBİ .BİZE DUR YOK .BATAR DURMAK RAHAT OLMAK:)
    NE YAPALIM BİZ BÖYLE BİR TÜRÜZ İŞTE:))
    SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)