31 Mayıs 2009

Ve Ben Seni Çok Özledim

6-1=5



Yagmur da var
Çok sevdigim rüzgar da
Bugün Pazar
Daha uyanmadi komsular
Damlarin üzerinde kuslar
Daha rahatlar
Radyolarda eski sarkilar çaliyorlar bu saatlerde

Gönül penceresinden ansizin bakip geçenlere dogru
Yagmur da var
Çok sevdigim rüzgar da
Daha uyanmadi komsular
Bugün Pazar
Ve ben seni çok özledim
Disarı çikmak istiyor canim
Tek basina haytalik etmek
Islanmak
Pazar sabahinda yagmurda
Bos caddelerde dolasmak
Vitrinlerine bakmak magazalarin

Sinemalarin afislerine Sokaklarin isimlerine
Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara
Bir merhaba demek sessizce
Sahilde martilara simit atmak
Otobüslerin ilk seferlerine binmek
Gitmek istiyor canim
Hayatin gittigi yere...
Islik çalip sarkilar uydurmak kendi kendine
Firindan taze ekmek alip
Bugusunu çekmek içine

Ve ben seni çok özledim

Tam böyle bir sey
Çiçege su yürümesi
Bebegin aglamasi Topragin uyanmasi

Yagmurun yagmasi

Atesin sicagi

Bu Pazar sabahi

Tam böyle bir sey

Bir sabahçi kahvesine ugramak

Bir bardak çay
Taze dem kokusu

Hayatin atardamarlarinda dolasmak

Bölmeden sehrin uykusunu

Bir siir yazmak

Pazar bulmacasinin bos karelerine

Siirde tam da bunu anlatmak delice

Tam böyle bir sey

Hesapsiz gölgesiz bedelsiz kimsesiz

Bir siir yazmak Bir bardak çay içmek

Sokaklarda gezmek

Yagmurda islanmak

Ve ben seni çok özledim!.


İbrahim Sadri

4 yorum:

  1. Hııım ahilde martılara simit atmak he :) Hesapsız gölgesiz bedelsiz hee ...
    İbrahim sadri tam benim kalbimden gecenleri döktürmüş yüregine saglık...
    Keyifle okudum şiiri Ayşecigim teşekkür ederim.
    Buarada kitabı begenmene çooook sevindim inan öyle mutlu oldum ki çocuklar gibi...
    İyiki okumaya seven birilerine gitmiş hediyem dedim canım benim canımsın...

    YanıtlaSil
  2. insan özlüyor hemde çok özlüyor gidenleri yanonda olmayanları geçmişi...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Dağ başında ,
    Rastladım ak sakallı birisine,
    Bin yıllık bir halıya bin yıldan beri
    Bağdaş kurmuş bir çınar gibiydi..

    Sordum ona,
    Aşk ne ustam , hayatın sırrı ne?
    Tepeden tırnağa aşığım ben..
    Koskoca bir hayat var önümde..

    Sevda Kuşun Kanadında..
    Ürkütürsem tutamazsın :)
    Ökse ile sapanla ,
    Vurursunda saramazsın.

    Hayat Sırrının suyunu,
    Çeşmelerden bulamazsın..
    Ansızın bir deli çaydan ,
    İçersinde kanamazsın..

    YanıtlaSil
  4. bende kim bu mağara adamı diyorum :)

    benim mağara adamımmış meğer :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)