21 Temmuz 2009

Değişim...

Bundan sonra biraz daha yavaş olmalı....hani mesela öyle zıp zıp zıplamamlı kaldırımdan inerken...ikişer üçer merdiven çıkmamalı bir süre , hani böyle merdiveden inip inip te son 3 merdiven kala atlanır ya yapmamalı işte.Çok ağır değilde böyle beş yaşındaki çocuklar gibi hareket etmektense ne kadar hiperaktif olsamda şöyle ( 1 ay'ı geride kalmış) 8 ay boyunca dikkat etmek lazım biraz.Ani hareket ani kalkma , he birde en çok yaptığım kendimi hoop diye koltuğa sandalyeye atma işini yapmamalıyım bir süre.
Rahat büyümeli içimde...


İşin en ilgincide 1,5 mm ve kalbi atıyor.


Sevgiler.

19 yorum:

  1. Allah hayırlısıyla sağlık içinde kucağına almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  2. Allah saglikli ve hayirli bir evlat nasip etsin:)
    Ne güzel yeni,taze bir hayat sizi senlendircek.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

    İnşallah hayırlı ve sağlıklı olur :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili Ayşe hayırlı olsun bebişin.sağlıklı,sıhhatli büyüt inşallah.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. CANIIIIIIIIIIIIIM İNAN ŞAŞKINLIKTAN NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM
    SENİNLE TELEFONDA KONUŞUP TEŞEKKÜR ETMEK İSTERDİM İNAN HEMDE TEBRİK ETMEK :) AMA TELİNE ULAŞAMADIM CANIM ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİM ŞAHANE BİRŞEY BU YAA İNAN ÇOK ŞAŞIRDIM AYRICA DİKİŞ HATALARINDAN BEN NE ANLARIM OLSA NE OLUR HEM CANIMIN İÇİ ŞU HALİNDE UĞRAŞMIŞ DİDİNMİŞSİN ELİNE SAĞLIK HAKKINI HELAL ET NOLUR CANIM BENİM HER GİYİDİĞİMDE SENİ ANACAGIM HEP KULAKLARIN ÇINLAYACAK SÖYLEYEYİM :)
    TEŞEKKÜR EDERİM TEKRAR CANIM ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  6. amin amin Çok teşekkür ederim neslihan

    Allah isteyen herkese nasib eder inşallah :)

    bizede hoş bi sürpriz oldu :)

    YanıtlaSil
  7. aaa nurcum kargom ulaştımıki eline :) inşallah beğenmişsindir.Benim çok ve annemin ve kızkardeşimin çok hoşuna gitmişti bir tane de kardeşime ve arkidişşim betüle dikicem inşallah güzel günlerde kullan çok lezzetli yemekler pişir inşallah :)

    hakkım varsa helaldir.muck :)

    YanıtlaSil
  8. Oy kurban olayım beğenmek ne kelime inan bayıldım özellikle pliseli kısım çok hoş bir hava katmış.
    Birde rabbim evladını hayırlısı ile kucağınıza almayı nasib etsin inşallah tadını çıkart hamilleiğinin oldu mu canım bu zamanın çok değerli çünkü...

    YanıtlaSil
  9. nurucm ben o modeli ilk kez flickr da gördüm şablonu flnda yoktu ve kadın 35 $ ' a satıyordu o kadar hoşuma gitmişti ki hemen resme baka bak dikmeye başladım ve zaman içinde modeli oturttum özellikle uzun yaptım ben mutfakta çok kirletiyorumda üstümü :D onun için birde o pileli göğsü kavrıyo ve devamlı önunde bol bir bez parçası olmuyo ben diğer örneklerde bu olayı çok yaşıyordum belden bağlıyosun tam oturmuyo kayıyo fln rahat edemıyordum ama bu tam göğüs altından bağlandığı içinde rahat bence yani :) çok güzel günlerde kullan

    amin inşallah canım henüz 5 haftalık demin hesapladımda internetten tahmini doğum tarihi 1 Nisan şaka gibi yani ehehehe :D

    YanıtlaSil
  10. aysecim canım ne guzel bir haber böyle rabbim hayırlı evlatlar versin inş. sana
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür edeirim sevil amin inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Desene aynı burçtan olacağız senin minik kuşla bende 3 Nisan doğumluyum oy kurban olsun ablası ona yaaa...

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir haber Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.Çok sevindim cnm:))

    YanıtlaSil
  14. Ne mutlu Allah hayırlıca, sağlıklıca nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  15. Sağlıkla kucağına almanı dilerim, bu ne güzel bir haber böyle!

    YanıtlaSil
  16. allah hayırlısıyla kucağına almayıda nasip etsin.çok heyecan verici evet aynı duyguları yaşayan biri olarak allahın bir mucizesi diyorum ben.mucize valla daha ne olabilir. sevgiler canım iyi bak kendine

    YanıtlaSil
  17. Maşallah. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim esincim amin inşallah :) Allah isteyen herkese nasib eder inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM
    SEVGİLİ ARKADAŞALAR
    Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
    Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
    Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
    Sevgiler
    http://birdemliksohbet.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)