6 Temmuz 2009

Geldimmm.... :)


Ohh hafifledim valla sınav geçince beklediğim kadar zorlamadı sınav ama yinede...Ya tüh vah diyorum şimdi sadece bir konu dışında hiçbirisinde zorlanmadım keşke hep o konuya çalışsaymışım.Böyle söylüyorum ama umarım sonuçta beklediğim gibi olur.Sınavda tam olarak ne çıkacağını bile bilmeden girdim ve ben 50 soru beklerken 100 soru çıktı karşıma ama genede yaptım :) sınavda yeni düzenlemelerden haberim yoktu zaten çok ani karar verdim sınava girmeye onun için biraz ööyle oldu :) ani kararımda etkili olanda sınavın 3 yılda bi olmasıydı.

sonuçlar açıklandıktan sonra bir sözlü sınav olacak mülakat şeklinde sonrada uygulama sınavı olacak bakalım iyi öğretmenlik yapabiliyomuyum diye :D sonrada öğreticilik belgemi almış olucam inşallahh tabii ama en zoru bence sözlü sınav....


Birde buradan sitem etmek istiyorum kardeşim ben avrupa yakasında bahçelievlerde oturuyorum benim sınavımı taaaa neredeyse istanbul dışına tuzla'ya yakın bir yere vermişler el insaf diyorum orada bi tanıdığımız olmasaydı ve bir gece orada kalıp onlardan gitmeseydik pazar günü hem yol çilesi yol yorgunluğu ve baş ağrısı şeklinde ben nasıl girecektim acaba o sınava o kaldığımız yerden bile 3 vasıta ile gittik dağlık taşlık biyer.Bahçelievlerden kalmaya gittiğimiz yere gitmek tam 4 vasıta 4+3 toplamda 7 vasıta ile gittik ve geldik ayrıca bütün parayı minibüs şöförlerine yedirdik yaa...biraz insaf olur insanda ya avrupa yakasındaki bütün adayları oraya yollamışlar çok sinir oldum.!!! ....neyse

Tembellik ettim çok biliyorum bu akşam eve gider gitmez ve yarın ve ondan sonraki gün yani hergün bir tarif eklemeye çalışıcam başarırım inşallah :) Dualarınız için çok teşekkür ederim Allah razı olsun...

7 yorum:

  1. bi öğretmen olarak; öğretmenliğin sınandığı öğreticilik belgesinin verildiği ve mülakat gerektiren şu sınavı merak ettim doorusu:)

    YanıtlaSil
  2. zeynep hanım ben ilahiyat mezunuyum ve kpss ye girip öğretmen olarak atanmam için diyanetten almam gereken bir yeterlilik belgesi bu bu kadar :)

    YanıtlaSil
  3. HOŞGELDİN ....:) cumartesi ve pazar aradım seni hatlar sorunluydu sanırım aramadı telefon bir türlü.. dualarım seninleydi canım..

    YanıtlaSil
  4. sağolasın bacım :) farkettim çünkü hiç zorlanmadım dedim manevi destek sağlam anlaşılan kazansak taa kazanmasak da....

    Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  5. cnm sen bahçelievlerdemisin bende oradayım:))

    Tuzla çok uzak hakkaten el insaf yani:(

    YanıtlaSil
  6. Evet bahçelievler soğanlı da oturuyorum sen neresindesin ?

    tuzla gerçekten çok uzak acımasızlar ya beni nerelere kadar yordular valla :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)