20 Ağustos 2009

Gitti.....


5 haftalıkken varlığını öğrendiğimiz
7 haftalıkken kalp atışlarını gördüğümüz bebeğimizi
9 haftalıkken kaybettik
3 cm lik minik varlığındaki minicik kalbi durduğu için
dün öğle civarı ayrılmak zorunda kaldık.......
Yazarken olduğu gibi yaşarkende bu kadar metanetli olabilsem keşke ama ağlıyorum.
Dilerim cennette bekler bizi meleğimiz.....
Şimdi sadece patolojiden gelecek sonucun sağlıklı olduğum yönünde olmasını istiyorum
Allah herkese bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasib eder inşallah....
Sevgiler....

19 yorum:

  1. Minik meleği Yüce Allah yanına almış :( Hayırlısı ne zamansa o zaman bir başkasını gönderir size inşallah. Üzülmeyin diyemiycem çünkü canınızdan can parçanız ayrılmış ama sabırlı olun, inşallah başka melekleri kucağınıza alırsınız sağlıklıca.

    YanıtlaSil
  2. canıım yaaa, geçmiş olsun çok üzüldüm okuyunca postunu ama rabbim sana sağlık versin,şimdi cennette bi kuşun var seni bekleyen rabbim şefaatine bizleri de nail eylesin,inşallah en yakın zaman da seni daha iyi görmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hiii yavrum canım benim kıyamam size. Rabbim yardımcın olsun canımın canı.
    İnan öyle çok üzüldüm ki ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım ama canım benim ne olur metanetli ol güzel annem benim, kendini hemen toparla lütfen senin sağlığın iyi olsun güzel haberler yine duyarız inşallah, ama yeterki sen iyi ol.
    Allahıma emanetsin canım güzel yürekli arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. ablacım seni çok iyi anlıyorum bende yeni evliyken üç aylık hamileyken ilk bebeğimi kaybetmiştim ama şöyle düşünmeye çalıştım her zaman Rabbim her şeyin hayırlısını versin şimdi 18 ve 13 yaşında iki oğlum var Rabbim bu mübarek günde hayırlı temiz bir sonuç ve sağlıklı evlat nasip etsin ramazanın mübarek olsun

    YanıtlaSil
  5. Canım benim hayırlısı böyleymiş...
    Çok geçmiş olsun bitanem ...

    YanıtlaSil
  6. Hiçbir söz kafi gelmez teselliye..bilirim..
    Tek teselli yeni bir can hayat bulması olur bedende.Umarım herşey yolunda gider ,yeni bir bebek müjdesi verirsin .sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. kelimeler anlamını yitiriyor, ne diyeceğimi nasıl diyeceğimi bilmiyorum.. cok üzüldüm ama elden birşey gelmiyor.. Rabbim bu kadar ömür vermiş..sabırlı ol canım Rabbim insana neler neler veriyor, verdi de.. Rabbim sağlık sıhhat versin..seni seviyorum....

    YanıtlaSil
  8. Hepinize çok teşekkür ederim....
    Allah herkesin çocuklarını bağışlasın ve isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasib etsin Rabbimin takdir etiğine ne diyebiliriz ki geldiğinde de beklemiyorudk ama hayırlısı dedik gittiğinde aynı düşünceyi korumak zor olsada hayırlısı diyoruz parçada yaşayan kullarız biz bütünü gören Rabbim gelecek günlerde iyilikler ve sağlık versin inşallah hepinize teşekkür ederim İnşallah gelmek istediği zaman biz onu kollarımızı koskocaman açmış bekliyor olucaz

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ne olursa olsun asla ve asla üzülme nolur :( rabbim oruçlu ağızlarla dua ettiriyor sana bak..inşallah en sağlıklı en sevimli bebek senin olsun tez zamanda ona kavuş inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Okuyunca gerçekten çok üzüldüm. Ve sen de böyle bir şey ile karşılaştığın için üzgünsün. Çok iyi anlıyorum. Ama idrakını daha sağlamlaştır ki bu olanlardan Allah'ın haberi var. O nutfenin de kalbi Allah'ın elinde. O böyle olmasını istedi. Ve geçmişte de olduğu gibi yine işimizi ona bırakıyoruz. Hakka emanetsin.

    YanıtlaSil
  11. Amin amin amin İnşallah

    zarpandit ve adsız çok teşekkür ederim güzel dualarınz ve füşünceleriniz için Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesin çok üzüldüm.Haktan hayırlısı .Rabbim sabır versin inşallah

    YanıtlaSil
  13. Rabbim bu üzüntülü günleri untturacak hayırlı evlatlar versin, ve sizden ayrılan meleğiniz sayesinde öbür dünyada sevindirsin inşallah..

    YanıtlaSil
  14. Canım benim canım arkadaşım nerelerdesin, ne olur bir ses ver bana tamam mı? Haberini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Allah rahmet eylesin çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  16. Allah sabırlar versin . Umarım sağlıklı sonuçlar alırsınız ..

    YanıtlaSil
  17. Yavrun melek olmus.Üzülme diyemem tabiiki ama demekki onun henüz bu dünyaya gelme vakti gelmemis.Allah sana ve esine sabir versin. Birde ahirette seni karsilar derler umarim dogrudur ve siz tekrar kavusursunuz.Bir daha hic ayrilmamak üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Aysecigim, cok gecmis olsun. Cok üzüldüm, ayni aciyi bende 3.5 sene önce yasamisdim. yarim sene sonra yine hamile kaldim. simdi ise 2 yasinda dünyalar güzeli bir kizim var. Allah sanada nasip edicek insallah, cok üzme kendini. En kisa zamanda saglikli, hayirli evladina sahip olursun insallah. Demeki hayirlisi böyleymis...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Canım okuyunca çok üzüldüm.Başın sağolsun.Rabbim kimseye bu acıyı bir daha yaşatmasın.Sanada yeni bir melek yüzlü göndersin dilerim.Biz ne kadar üzülme desekte üzüleceksin biliyorum.Zaman her şeyin ilacı unutulması imkansız ama, yaraları kabuk bağlatacak olan zaman her şeyin ilacı:(((

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)