5 Ağustos 2009

Neler Oluyor Bize :)

Ne kadar oldu eveet 22 temmuzdan beri hiç birşey yazmamışım ama inanın halim fln yok ne yemek yapıyorum resimliyorum ne kitaba dergiye göz atabiliyorum işten cıkıyorum eve gidiyorum saat 18,30 yemek di fln derken 21,30-22,00 gibi uyyakalıyorum köşede biyerde sabah uyandığımda ise ben ne zaman uyudum ne zaman yatağa girdim hiiç hatırlamıyorum.
O kadar yoruluyorum ki valla ne desem yalan bebiş 7 hafta+3 günlük oldu büyüyo yani geçenki yazımı yazdığımda 1,5 mm olan şirin şey şu an tam 8 milimetre vay anasını sayın seyirciler eğer ki dünyaya geldiğindede böyle hızlı boy atarsa basketci yaparız biz bunu neden olmasın :D hido yu filan solda sıfır bırakır valla :) Şaka bi yana dün doktora gittik çok tatlı bi hanımdı bize ultrason resimlerini verdi böylece fındık kurdu ilk resmini çektirmiş oldu ahh ahh benim bir ultrason resmim bile yok demesin ilerde benim yok mesela ne büyük eksiklik dimi ? :) Bu arada blogun en altına bir büyüme çizelgesi ekledim.

Millete diyordum ulan hamile insanın midesi bulanır başı döner falan hamile değil miyim acaba doktor kekledi mi beni fln diye düşünyordum dün postanedeyken hobaa yerde buldum kendimi bayılmışım amanın kadınlar bi feryat kopardı sesleri de boğuk boğuk duyyorum hiç bişey göremıyorum fln sanırsınki ölmüşüm Allah gecinden versin :) neyse işte sağolsunlar ilgilendiler benimle yüzüme su çarptıkları anda bi uyanıverdim valla gercekten reklam gibi olacak ama su hayattır , hayat sudur sayın seyirciler öyle bişey yani.Tansiyonun mu var dediler ııhh dedim.Hamile misin dediler hıhı dedim ayy yazıııkk falan oldular böyle..Sanırsın ki dünyada ilk ve tek doğuracak benim bi de acıyolar ki ya niye acıyolar anlamıyorum bedava cennet ayaklarımın altında şinanayda yavrum hopa şinanay falan ehehehe öyle işte ayy sabahta otobüsü kaçırıyorum diye peşinden koştum koca mahalle boyunca -ki genede kaçırdım- karnım ağrıyıp duruyo inşallah bişe olmamıştır Allah ım nütfeen :(

Son olarak -aslında ilk olacaktı- kandilinizi kutluyorum efendim inşallah beraatimize vesile olur eğer bebiş beni bu gece uyutmazsa bende geceyi ihya etmek istiyorum hadi hayırlısı bakalım :) hepinize hayırlı kandiller...

Umarım bu haftasonu yeni bişeyler denerimde blogumu renklendiririm artık fazlasıyla tembellik yaptım :)

hatçee "uhibbike kesiran" anladın sen onu :)


5 yorum:

  1. Kandiliniz mübarek olsun...
    Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  2. var ya ben de bayılırdım hep,meğer kanım düşükmüş.allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  3. Eylülcüm kardeşim de ilk aylar sürekli uyuyor ve çok çabuk yoruluyordu. Bayılmana çok geçmiş olsun. İyi ki bir yere başını felan vurmadın. Bekliyoruz yeni yazılarını canımcım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. esincim çok teşekkür ederim :)
    sağolsun bi amca ben düşerken tutmuş yere düşmemişim onun için

    9. haftamızdayız ve şu an daha iyiyim eskisi kadar uykum gelmiyo belkide bu günlerde pek yorulmadığımdandır.Yalnız 9. haftanın ilk dakikalarından itibaren benim mide başladı bulanmaya oh ne güzel midem bulanmıyo diyordum ama zamanı varmış demekki
    aman sağlıklı olsun büyüsünde bebişim önemli değil dimi :)

    kızkardeşinin blogunada bakmıştım sen açmışsın ve sen yazıyorsun sanırım onada sağlıklı sorunsuz hamilelikler dilerim umarım sağlıkla bebeğini kucağına alır.

    Bu arada darısı da başına yani :)

    YanıtlaSil
  5. benim de bulantılarım 6.haftada başlamıştı. Allaha şükür bulantılarım 12. haftada geçti.
    şu an bebeğimiz 15 haftalık.
    inşallah sağlıkla hayırla evladınızı kucağınıza alırsınız.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)