15 Eylül 2009

Aslında ,


Aslında buralardayım...Kendimdeyim :) iyiyim yazan ve hal hatır soran arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Çok zor olmadı atlattım işte buluşmak 9 ay sonraya değilde bir ömür sonraya kaldı ama sonunda buluşmak var gene hayırlısı inşallah....

Koskoca ramazan geçti yeni şeyler pişirdim misafirler ağırladım ama ne yazık ki hiç birisinin resmi yok yeni resimler yeni yazılar inşallah bundan sonra.

Biliyorum çok bundan sonra şöyle böyle olacak diye yazdım ama işte durum malum.
Şu an bir düğün telaşı , bir bayram telaşı sonrasında tayinimiz çıktığı için taşınma telaşı olacağı için gene sözler vermekten sakındırıyorum kendimi buralardayım sizleri okuyorum göz atıyorum.İşe gidip geliyorum zaman geçiyor yani...

Böyle işte içten ve samimi yorumlarınız , duygularınız için tekrar teşekkürü bir borç biliyorum.

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Canım benim hep iyi ol hep gül istiyorum ve yine öyle eglenceli yazılar yazacağın günleri bekliyorum.
    Herşey gönlünce olsun inşallah hayatındaki yenilikler hep yüzünü güldürsün.

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim..dualarına içten amin lerimel eşlik ediyorum iyi ki varsın...Amin ecmain

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ayşe senin blogunu yeni buldum.Ve yazılarını görünce yüreğim sıkıştı.Kelimelerin anlamsız kaldığı anlardan biri malesef..Ama daha çok gençsin tekrardan hayal kırıklığını unutup denemelisin.iki iyi dostumda aynı şeyleri yaşadılar.Ama yılmadılar sende vazgeçme canlan biraz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. .canım geçmiş olsun.diyecek fazlaca söz yok doğrusu .burası sözün bittiği noktadır herzaman.kaybettiğimiz ne kadar değerliyse alacağımız mükafat o oranda büyük.sana sabır ve afiyet diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Allah sabrini vermistir, hic suphesiz!
    Sevgili dostum Sahane'yle, en kotu gunlerimizde birbirimize soyledigimiz, bizim uydurdugumuz bir soz vardir:
    "biz neler neler gecirdik, bu da gececek!"
    ve daa neler neler yasayacagiz!
    O yuzden, silkinmeli, asla yeise dusmemeli, bu halimizi once sorgulayip, sonra sukretmeliyiz herhalde.
    Nacizane...

    YanıtlaSil
  6. Kuşum benim düğünü atlattınız mı?
    Taşınma işlerini halledebildiniz mi ve nereye gittiniz?
    Buralara nezaman geleceksin beni unutmadın değil mi? :))
    Sen benim hep hatırımdasın hep merak ediyorum seni bunu bilmeni isterim.
    Seni çok seviyorum çok özlüyorum canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. Canım nerelerdesin?
    Sanırım taşınma işleriyle uğraşıyorsun.İşlerin hafifleyince görüşmek ümidiyle...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)