21 Aralık 2009

Pilav bide Ben :)

Ben geeldim çok şükür sonunda yaw hiç bida yazamıycam gibi hissettimdi ya neyse ki herşey yolunda :) Bu uzuuun upuzun arada ne yaptım öyllee bildiğin normal yaşantı hani özel bi sebep fln yoktu ama nedense yazasım resim çekesim fln gelmiyordu gelmedikçe bekledim bekledim bekledim dedim "Ne hasta bekler bir sabahı / Ne taze ölüyü mezar / Nede şeytan bir günahı / Seni beklediğim kadar " dedim :) sonunda yeşil sahalara döndüm üstteki resim aylaar öncesinde çekilmiş bir resim...Ve ayrıca pirinç hatrına çekilmiş bir resim..Bu pirinç var ya bu pirinci çok seviyorum.Ramazan ayında iş yerinden kumanya verdikleri vakit içinden çıkmıştı yasemin kokulu pirinç adıyla Allah Allah dedim bi pişireyim dedim baldo fln yanında halt etmiş tam benim istediğim gibi ince uzun pilav pişiriosn pilav gibi oluyo bazı pirinçler var al pişir sanki pilav değil risotto mübarek ama bu güzel ben bundan sonra karşıma daha iyisi çıkana kadar bunu kullanıcam paketini göstertmek isterdim ama pirinci kavanoza doldurup paketi atmışım :D Üzülmeyin ! bimlerde bulabilirsiniz işte böyle efendim bu kadar zamandan sonra basit bir tarifle başlamak en sağlıklısı olacak sanırım tamam pilav basit ama tutturması pek zordor bilen bilir işte yasemin kokulu pirincimle yaptığım pilavım ben karabiberle çok severim pilavı tavsiyede ederim hani ya hu kardeşim iyide bu nane yaprağı ne ayak hıı? derseniz bende size ; iyi de ablacım onu koyma bunu koyma düz pilavı nasıl fotocenik yapacağım ben başka türlü zaten makinada külüstür Allah Allah der miyim derim yaniii :) Şööyle dallı güllü üzümlü fıstıklı güzel bi pilav yapmakda bu yazıyla farz oldu .

Not: Ben pilav yaparken sıcak su kullanarak daha güzel sonuç aldım eskiden soğuksu eklerdim o da fena olmazdı ama şimdi daha güzel oluyor.

4 yorum:

  1. Ayyy canımsın sen benim benim ya inan pilav resminin gülelliğinden gözümü alamadım üstüne maydanoz ve karabiber şahane bir görüntü vermiş ellerine sağlık ama ama ama pilavdan gözümü ayırıp bir bakındımda butiğime çok güzel bir resim düzenlemiş link vermişsin meleğim ya. Şaşırdım kaldım aboooow çok hoş görünüyor alabilirmiyim bu resmiiiii :) He kuşum bende sık sık yeni modelleri koyuyorum değiştiriyorum ama almak isteyen arkidişler olursa onlara veririm butiğe link verirler :)
    Ayyyy çok heycanlandım kız kendi blogumada koyarım ben bu güzelliği..

    YanıtlaSil
  2. Ayy unuttum ev olayını naptınız aldınız inşallah inşallah inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Nurcum ev olayında anlaştık kararverdik eşim bugun kredi işlemlerini halletmek için dışarıda hayırlısıyla olur inşallah :) resim(leri)i beğenmene sevindim ben zaten o resmi sna mail attım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ooo süper bir pilav yav .bende pilavdan çok çekiyom bu aldığım pirinçin bir türlü ölçüsünü tutturamıyom delireceğim.
    sevgiler lütfen buradan yarılma hep yanındayız sende hep buralarda ol öptüm ayşeciğim:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)