11 Ocak 2010

Bir Kucak Yenilik :)

Zaman çok ama çok hızlı geçiyor eşimle tanıştığımız gün dün gibi aklımdayken üzerinden 4 sene
geçmiş olduğunu farkediyordum bu 4 sene içinde sözlendik nişanlandık evlendik bebeğimiz oldu kaybettik üzüldük,güldük vs vs pek çok şey yaşadık.


Geçen haftalarda bulduğumuz ve çok sevdiğimiz son bir haftadır taşınmaktı krediydi peşinde koşturduğumuz evimize cumartesi günü yerleştik...ama,


Farkettik ki biz o eve taşınan iki sade insan değil, anne baba adayıymışız....


Şimdi 2,5 yok yok 2,15 kişi :) olarak yeni evimizdeyiz.....


Ve bebeğimiz şu an 5 haftalık ve 2 günlük :)


Bu kadar çok yeni şeye umarım kolay adapte oluruz...


Sevgiler..



10 yorum:

  1. hayırlı olsun eviniz ve bebeğiniz.keyifli günler diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Wuuuuuhhhhhhhhhhhuuu..... Hatta yihhhuuuuu demek istiyorum yavvv....
    TEBRİK EDERİM CAN ARKADAŞIM GÖZÜN AYDIN HER KONUDA...
    LÜTFEN KENDİNE DİKKAT ET OKEEY?

    YanıtlaSil
  3. ALLAHIM ANALI BABALI BÜYÜTSÜN GÖZÜNÜZ AYDIN EV SİZE UGURLU GELDİ

    YanıtlaSil
  4. AH CANIM HERŞEYİN HAYIRLISI SENİN İÇİN İNŞALLAHHH

    YanıtlaSil
  5. Neslihan , çok teşekkür ederim canım amin inşallah :)

    Nurcum ,teşekkürler inşallah bu sefer herşey yolunda gider.
    kendime dikkat ediyorum eicemde inşallah :)

    Fatma , amin amin inşallah teşekkürler

    Neşeli Günler , hepimiz için herşeyin hayırlısı inşallah :)
    Amin

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ve salih olsun inş çok güzel bir duyğudur hamilelik hele aranızada bi katılsın hayırlısıyla ozamanın tarifi yok Rabbim nasibeder inş sevgiler

    YanıtlaSil
  7. amin inşallah sağlıkla dünyaya gelir aramızda olmasının keyfini de yaşarız inşallah :)

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Allah saglikli sihhatli dünyaya gelmesini nasip etsin insallah:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. CANIM BENİM RABBİM SAĞ SAĞLİM KUCAGINIZA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH .AMAN KENDİNİ YORMA HEM DÜŞÜK TEHLİKESİDE VAR BU İLK ÜÇ AYDA. BENDE HAMİLEYİM 6 HAFTALIK BİZDE KALP ATIŞLARINI DİNLEMEDİK DAHA.ÇOK HEYECANLIYIMMM

    YanıtlaSil
  10. Ayşeciğim çok marak ediyorum seni nerelerdesin canım ya bir haber ver bana emi.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)