28 Şubat 2010

Tık tık tııık !


Yine ne kadar uzun zaman geçti yazmayalı ama yazamıyorum...Tarif yazmayı geçtim düzyazı
yazmaya bile mecalim yok.Zaten ymek yapmak fln hak getire 5. haftamızdan itibaren herşeyin heryerin devamlı sadece bana kokmasındna dolayı bırakın mutfaga girmeyi önünden geçerken bile midem bulanıyor.Birşey pişiremiyorum.pişirileni bile yiyemiyorum.

Doğrusu bu kadar zor geçeceğini tahmin etmezdim.Halbuki ilkinde hiç böyle bişey olmamıştı ilkindeki gibi çok uyku halim falan yok ama bu sefer aşırı sırt bel ağrıları şiddetli bulantı-kusma
ve burada bahsedemeyeceğim bazı durumlar beni benden etti bi garip oldum :)
Devamlı söylenen 12. haftayı bitir hepsi biticek hepsi biticek rahatlıycaksın.12. haftada bitti
bugün 12 hafta+1 günlüğüz bu seferde grip oldum ve ilaç kullanmam yasak bi şekilde atlatmam lazım bunu da...bu rada yüzümde garip kırmızılıklar ellerimde kurumalar fln başladı cildim bi öyle bi böyle bende anlayamıyorum.


Tabii bu arada bebişin durumu gayet iyi çok şükür :) kendini gezdiriyo sıpa :D ultrasonda bi dakika doğru durmuyo eller ayaklar hep bi kıpraşma içerisinde :) hıı diyorum midem neden bulanıyo anlaşıldı şimdi sen karıştır içerde mikser gibi devamlı sonra bi lokma yemek yiyemeyelim :)Sonra bi aşeriyorum of of geçen bi dominos pizza aşerdim evlere şenlik :D biz naısl olsa yarım saate geliyo diye verdik siparişi açlıktanda ölüyorum ama nasıl pizza olmazsa başka bişey yemeeeemm yememde yememm modundayım :) ve illede dominos olucak neyse efendim bekle bekle gelmez sipariş saat 9 da vermiştik siparişi saat oldu 10 saat oldu 11 saat oldu 12 gelen gideen yok bende bişey yemiyorum illa pizza olcak bi şirinevler şube arıyo bizi bi bahçelievler şube bi yemeksepeti.com fln neyse en sonunda geldi adresi karıştırmışlar sağolsunlar iki tane büyük boy pizzaya da kuruş almadı arkadaşlar :) geciktikleri için ama nası yemişim var ya ertesi gün bile acıkmadım bi daha :) bu arada sağolsunlar baya zahmet oldu onlarada sipariş bize ulaşana kadar ilgilendiler sağolsunlar :) hepsine teşekkürü bir borç biliyorum. :)


Böyle işte yaşayıp gidiyoruz bakalım daha neler olucak :) bişeyler pişirebilecek duruma gelincede inşallah yeni tarifler eklemeye çalışıcam ama o gün ne zaman gelicek bilmiyorum.


Sevgiler.

3 yorum:

  1. Ya ne diyim şimdi kızsam kızamam küssem küsemem :)
    Telim kayboldu bu sene 2.yi yolladım nereye gitti bilmiyorum numaralarda uçtu tabi yeni hat çıkardım ama sadece 3 kişi kayıtlı seni aramak istedim merak ettim seni çok.
    Hadi bi gayret doğumdan sonra mutlaka görüşelim :) bende sana ciciler getireyim hani bizamanlar bir sözüm vardı ..
    Ama önce sen kendine ve bebişe iyi bak lütfen emi.
    Allaha emanet ol öptüüümmmmm yanaklarından canım benim.

    YanıtlaSil
  2. oo telefonunu kaybetmene üzüldüm canım :(
    İnşallah ya görüşelim valla ama yaa ben doğumdan sonra dombili gibi çok kilolu olcam ya çok kilo almasam bari :D bebişe iyi bakmam mı bakıyorum ama o bana hiç iyi bakmıyo hep midem bulanıyo bi de karnım acımaya başaldı yeni yeni gülerken fln kramp giriyo gibi oluyo snaırım büyüyo büyüdükçe geriliyo ve acıyo ayh büyüsünde tek sağlıklı olsunda :)
    sen naıslsın neler yapıyosun sırf senle değil ne zamandır kimsyel görüşemedim öyle ev iş arasında mekık dokuyorum çok zorladı benı bu sefer yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ayşecim tarih olmadığı için en son yazını ne zaman yazdın göremedim ama umarım düzelmiştir sağlığın :) Doğunca iki öper koklarsın geçiverir tüm sıkıntıların :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)