26 Mart 2010

Haberler...Haberler...Haberler...


Merhaba blogg merhaba bloggg ayy yazmayı özlemişim :)

hamilelik beni yazmaktanda tiksindirir diye zorla yazmadım blog :) ama şimdi çok iyiyim hatta

bugun iş yerine geldim ay iş yeri ne güzel kokuyomuş acaba neden aylardır iğrenç kokup midemi bulandırıyodu diye düşünürken aa benim bulantım geçmiş dedim...farkettim yani :) meğer iş yerimizde garip saçma kokan bişey yokmuş hepsi hormonların oyunu imiş..

Bugün 4. ayımızda bitti 5. aydan gün almaya başlıycaz inşallah :) 2'li testimizi yaptırdık çok şükür herhangi bi sorun çıkmadı sıra geldi 3'lü teste onu daa 17. haftanın başlarında bakalım :) zaman ne çabuk geçiyo yaa

tabii bizim sınav zamanımızda geldi Nisan 4 de bu sefer bebişle beraber sınava gidicez bakalım inşallah engin arapça bilgisiyle bebiş kopya fln verirde bu sefer geçerim :D


Tabii göbüşde büyümeye başladı.....12. haftadan itibaren büyüyodu zaten ama ben gazdır canıımm deyip geçiştiriyodum bebiş miş meğer ya :) şimdi daha belli tabii....

Doktora çok mu kiloluyum diye ağladıktan sonra hayır ama her ay en fazla bir kilo al tamam mı demişti tamam demiştim ilk 4 ay 6-7 kilo veince bu benim için daha kolay oldu :D zira daha çok kilo alındıgını etrafımdanda çok kez duydum yani en az bi 15 kilo alma hakkım doğdu şu anda :)

bebiş beslenemıyomu aç mı kaldı derdımdı bitek meğer o da benim stokları sömürmüş sağolsun o zaten aç kalmazmış eh ne ala dedim bende böyle işte bir haber vereyim kendi halimden dedim

iyiym ben süperim hamdolsun yalnız bu son günlerde uyku düzenimi öyle bi bozdum ki nasıl toparlıycam onu düşünüyorum... :)


4 yorum:

  1. Gaz mıdır dedin? :D
    Allahııııım ne olur yardım et benim Ayşe kardeşime...
    Hep böyle güzel haberler almak istiyorum şükürler olsun ya.. Hamilelikte 9 kilo almıştım zaten zayıf bir yapım var birde hamileliğimin bir kısım zamanları yaza gelmişti ve paso .... meyvesiyle beslenmiştim yazmadım canın çekmesin diye :) Diyeceğim o ki meyve ye bol bol yürü birde normal doğum yaparsan ki inşallah kilo derdin kalmaz takma boşver şimdi sağlığınız yerinde ya hamdolsun canııııım.
    Öpüyorum seni çook

    YanıtlaSil
  2. evet gazdır dedim çok gazım oluyodur da onun şişkinliğidir diye düşündüm ama dğeilmiş ehehehe :D Amin canım aminn annem şimidden korkutuyo ayy en ağır zamanın yaza gelcek napıcaksın diye ama relax olmaya çalışıyorum :D bebişi eylülün 11'i gibi bekliyrouz inşallah
    ayy iyi ki yazmamışsın meyveyi zaten canım fena halde (du ben yazıym ) erik ve şeftali çekiyo ımmhh ben günde 2 elma 2 portakal tüketiyorum devamlı çok hoşuma gidiyo meyve zamanları :) valla 76 kg idim 69 um şu an :D oh oh zil takıp oynayasım geliyo he hoş 1 haftadır tartılmadım ama en fazla 70-71 diyelım gene iyi sabah 15 dk akşam 15 dk yürüyüş yapıyorum ilerleyen zamanlarda gün içinde de yürüyüşler yapıcam işyerımızın yanında park var hemen ordada yürürüm iyi olur dimi :) inşallah normal doğum yaparım bende öyle istiyorum ay hayırlısı inşallah nurcum :)
    evet çok şükür ki sağlığımız yerinde bende seni öpüyom canım çok mucuk :D

    YanıtlaSil
  3. :D Canımsın.
    İnşallah herşey gönlünce olsun canıııım.

    YanıtlaSil
  4. ayy maşallah ne kadar hızlı yazıyosun yetişemiyorum kızzz :D

    neyse biz acıktık tıkınma vakti :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)