1 Nisan 2010

Bir Hayal Masalı....


Nasıl sever insan bir müziği ? Beyninin ses duymasını sağlayan hücrelerinde nasıl saklanır ezgiler ? melodiler nasıl yer bulur kendine ve bir gün aklınıza düşünce o şarkı nasıl bulursunuz onu ? geri nasıl isteyebilirisiniz...Aylar önce ama çok önce bir hayal kurmuşsunzudur.Bu şarkıyı dinlerken birden içinize doğmuştur o duygu ninni gibi , anne sıcaklıgı gibi ama bu sefer o sıcaklığı verecek olan kişi gibi bebeğinizle hayaller kurmuşsunuzdur...Adını karakterini ses tonunu gülüşünü , gözyaşlarını görmeden nelerden hoşlanacağını bilemeden okuyacağınız masalları ve o masallara gülerek kıkırdayarak vereceği tepkileri gülüşleri çınlamıştır bu sefer beyninizde....

Nasıl istersiniz böyle bir şarkıyı nasıl dersiniz hani içinde gökkuşağı geçen , hani üst üste baharlar gelen , çiçekler açan bir şarkı var ya ; hani böyle gece olunca bile yıldızların çokça parladığı , hani evlerin bacalarından puf puf beyaz dumanların tüttüğü , annelerin güzel kekler pişirdiği şarkı varya , işte onu dinlemek istiyorum aynı hayallere dalmak istiyorum bu sefer adını bildiğim kızımla ilgili hayaller kurmak,ona gene hayalimde masallar anlatıp gülüşünü hayal etmek istiyorum derseniz kim bulur çıkarır o şarkıyı tozlu raflardan....Öyle bir şarkı işte kemanı ağlatan adamdan...

Herkesde aynı etkiyi mi uyandırır bilinmez , bilinemez ama bu ezgilerdir benim hayallerime karışan....

2 yorum:

  1. Ayşecim harika satırlar özellikle bebişe bittim maşallah diyelim:))Ko
    caman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. begenmene sevındım ablacım :)

    bebeişe bende bittim hele üstündeki kıyafetleer bulsam bende alırım kızıma örmeye vaktim yok ne yazık ki :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)