8 Haziran 2010

Boşluk...



Uzun zamandan beri yazmıyorum gene...keşke bu kadar zamandan sonra güzel haberlerle dönebilseydim size...

Geçen sene eylül ayında yaşadıklarımı yeniden yaşıyorum şu an.

Ama bu seferdaha acı gelen daha çok koyan daha çok yakan bi kayıptı benim için.

25 haftalık bebeğimi 31 mayıs akşamı kaybettim ve 1 haziran günüde cansız olarak dünyaya getirdim...

soğuk doğunhaneyi nasıl da çınlatır o ilk ağlaması diye hayal ederken sessiz sedasız dünyaya geldi bebeğim...ve çoktan cennete uçmuştu...


Hiçbi sebep bulamadılar...gayet sağlıklı ilerleyen hamılleğimde sadece öğleden sonra 2-3 saattir hareket hissetmedıgımı söyleyerek gittiğim doktorumda şok oldu...nasıl olur diyerek ama
oldu birkere bebeğim artık karnımda değil...kollarımda hiç değil..bambaşka bi alemde uzakta belkide çok yakında...hayırlısı diyorum gende herşeye rağmen....

Ne kadar üzülsemde ağlasamda geri getiremeyeceğim bişeyleri biliyorum...

O en güzel yerde biliyorum....

O'nu özlüyorum ama ,

hep hayırlısı dedim yine öyle diyorum hayırlısını istedim buydu belkide hayırlısı...

Rabbim hepimizin hakkında en güzeli nasib etsin inşallah ve isteyene banada herkesede sağlıklı hayırlı evlatlar nasib etsin..Amin

18 yorum:

  1. çok geçmiş olsun allahım kimseye böyle acı yaşatmasın eminim o sizi cennet kapısında bekliyor

    YanıtlaSil
  2. Acınızı hafifletecek güzel sözler söylemeyi dilerdim ama biliyorum ki ateş düştüğü yeri yakar. Sadece şunu söyleyebiliyorum melek yavrunuz cennette sizi bekleyecek, metanetinizi korumaya çalışın.
    Ve inşallah en kısa zamanda Rabbim size ve bizlere -isteyen herkese- hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip eder. Kendinize iyi bakın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. başınız sağ olsun, Rabbim sabrı cemil versin
    inşallah yavrunuz ahirette size şefaatçi olur

    inşallah sağlıklı hayırlı evlatlarınız olur, herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ne diyeceğimi bilemiyorum, nasıl teselli edebilirim inan şok oldum kelimeler boğazıma dizildi.
    Ne olur böyle metanetini koru aklı başında birisin sen sabırlısın tanıyorum seni, üstesinden geleceksiniz eşinle beraber.
    Bitaneciğim, yavrum benim...
    Allaha emanet ol canımın içi.

    YanıtlaSil
  5. ya ben seni hiç tanımıyorum ama cok üzüldüm okuyunca..insanın yasayabilecegi en zor imtihanlardan birini yasıyorsun..

    ama lutfen moralini bozma, seni tanımasam da dua ediyorum senin icin..daha cok gencsin bebişini kucagına saglıkla alacaksın yeniden inşallah..
    çok çok sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. Allah sabır versin bende ilk bebeğime 3 aylık hamileyim diye biliyordum meğer karnımda 1,5 aylıkken ölmüş bunu bana söylediklerinde o kadar üzülmüştümkü ama ne yaparsın yiyecek ekmeği yoksa elden ne gelir Rabbim hakkımızda hayırlısını versin

    YanıtlaSil
  7. İyi dilekleriniz ve dualarınız işçin hepinize teşekkür ederim...
    Allah insana tasıyamayacağı yükü yüklemezmiş...inşallah sağlıkla gene nasib olur..
    şer gördüklerimizde hayır vardır...hayırlısı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Nurcum inşallah bunuda atlatıcaz canım..

    şimdi 1 sene düşünmiycem hamılelık fln dinlendın vucudm kafam
    baya yıprandım çünkü

    hepimizin hakkında hayırlısı inşallah

    YanıtlaSil
  9. hanifecim gecmiş olsun sanada başın sağolsun inssan şok oluyor dimi ama bide tekmelerini duyunca sabahları günaydıntekmeleri atınca öyle alışıyorsun ki o zaman daha zor oluyor...bende ilk bebegımı 9 haftalıkken kaybettım bunu da 25 haftalıkken kaybettım naıl oldugunu iyi biliğyorum

    Allah ım sağlıkla tekrar verri inşallah

    YanıtlaSil
  10. AYŞECİĞİM YAZINI AĞLAYARAK OKUDUM İNAN BANA.
    YAŞADIĞIM ZOR GÜNLERİ HATIRLADIM SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM..
    AMA HER ŞERDE BİR HAYIR VARDIR.BİLİYORSUN.ONLAR BİZE AHİRETTE ŞEFATTÇİ OLACAKLAR..

    ALIŞMAK VE ARKASINDAN AYRILMAK ZOR HELE BU ACIYI ONUN YOKLUĞUNU KABULLENMEK DAHA DA ZOR..

    BENDE 3 AY OLDU BEBEĞİMİ KAYBEDELİ HERŞEY YOLUNDAYKEN BİRDEN KALBİ DURDU..ACI GERÇEK YAPACAK BİRŞEY YOK..O GÜNDEN BERİ HER AKLIMA GELDİĞİNDE GÖZ YAŞLARIMDAN AKAN YAŞLARA HAKİM OLAMIYORUM.
    ÜSTELİK YENİ BİR BEBEK DÜŞÜNEMİYORUZ ÇÜNKÜ DÜŞÜK RİSKİ DEVAM EDEBİLİRMİŞ BİR DAHA..
    HAYIRLISI BE CANIM..ALLAH SANA VE EŞİNE SAĞLIK VERSİN .
    ÇOK ŞÜKÜR GENÇSİN DAHA..
    GÜZEL GÜNLER YAKINDA İNŞALLAH HEPİMİZ İÇİN ÇOK YAKINDA..

    YanıtlaSil
  11. neşeli günler canım..
    senın kaybını okudugum dün gibi aklımda o zaman sana bende bir bebegımı kaybettım senı çok iyi anlıyorum ama bak gene hamıleyım yazmıstım....
    ilk bebegımı 9 haftalıkken kaybetmsıtım o da çok zor gelmişti...ama bu sefer 25 hafta ksokoca 25 haftalık bebegım tekmelıyordu sevdiği meyvelere tepki verıyordu rahatsız oldugu şekkilde yatınca rahatsız edecek şekilde tekmeleiyorduu ellerini ayagını dayıyordu gıdıklıyorduk hemen kaçıyordu...pempe patikleri yeleği battanıyesı ufaktan ufaktan hazırdı bebegımın şimdi sakladılar onları görmeyım diye...görmeme gerek yokki hatırası bile yetıyo...benıdme bi sene dinlenmem gerekıyo bı sene ıcınde ıkı gebelık gecırdım ve ıksıını de kaybettım yıprandım yani..dinlenmem lazım
    hayırlısı her serde bi hayır vardır doğru...sanada bana da ve isteyen herkese nasib olsun inşallah sağlıklı hayırlı bi evlat...Rabbim bu sefer kucaklayıp büyütmekte nasib eder inşallah

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Ayse,
    öncelikle basin sag olsun. Cok üzüldüm. Bana KK da özelden yazmisdin lupus icin, mesaj yetersizliginden dolayi cevap yazamadim. Mail adresini özelden yolla istersen yolluyayim cevabi.
    Selamlar jinny

    YanıtlaSil
  13. Öylece kalakaldim sevgili Ayse,

    Ne denir ki? ne yapilir ki?

    Allah dan gelene caresiziz.Vardir bir bildigi, dedigin gibi demek hayirlisi böyleymis demekden baska

    Allah sabir versin:(((

    YanıtlaSil
  14. MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN .
    BU ANLAMLI GECEYİ LAYIKIYLA DEGERLENDİRMEK DİLEĞİYLE..
    DUALARDA BULUŞALIM:))

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun Ayşe.Çok üzüldüm.Uzun süredir giremedim bende(belki hatırlamazsın beni dc den tanışıyorduk) ard arda gelen sağlık sorunlarımdan dolayı.Sana bir bakınayım derken gördüm yazını.Çok üzüldüm Allah sabır versin cnm.Bende birkaç ay önce aynı olayı yaşadım benzer şekilde.Benim çok erkendi hamileliğim.İstemediğim bir gebelikti ama yinede kaybedince dünyam yıkıldı sanki.Seni çok iyi anlıyorum.Herşey Allah'tan cnm rabbim yine verir hayırlısıyla inşallah.Metin olmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun..

    biliyorum sabretmek çok zor ama allah sabır versin diyorum. muhakkak vardır bir hayır..

    allah yine nasip eder de, bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah..

    YanıtlaSil
  17. Çok üzüldüm, annem de benden önce iki çocuğunu kaybetmiş bu şekilde. Şimdi biz iki kardeşiz, senin de yavrunu kucağına alacağın günler gelecektir muhakkak, sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. ne diyeceğimi ne yazacağımı şaşırdım,inanın çok üzüldüm Allah sabır versin canım ,Rabbim en kısa zamanda yüreğine hafiflik versin

    şey sizi ziyarete geliş sebebim benden istemiş olduğunuz semazen kurdele nakışı tablonun desenini yayınladığımı haber vermekti
    sevgilerimlee

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)