24 Mayıs 2011

Elmalı-Tarçınlı-Zencefilli Crumble :)

Merhaba gece gece bu yazıyı yazmazsam olmaz dedim :)
Crumbleyi az çok duymuşsunzudur kolay hemencık yapılan ve malzemeleri hayalgücünüze kalmış bi tatlı hemencıkde pişiyo :) ben Cenk'in tarifine göre yapıyorum cafe fernando :)

Malzemeleride evde ne varsa ona göre ayarlıyorum mesela yukarıda resmini gördüğünüz tatlıyı elma kuş üzümü zencefil tarçın ve karanfil ile yaptım öyle güzel kokusu oluyorki :)

ayrıca yaz geldi dondumaylada nefis oluyor kışın genelde çırpılmış krema kullanıyordum ama dondurma daha güzel :) Hala denemeyen varsa bi an önce deneyin bence :) Yakınlarda şeftalilisini yapmak istiyorum bakalımm belki paylaşırım :)


Sevgiler


Not:Malzemeler linkini eklediğim tarifteki gibidir.Yazıdada belirttiğim gibi ben , elma,tarçın,zencefil,kuşüzümü kullandım :)

5 yorum:

  1. Merhaba,
    Tarihler belirtilmedigi icin yazinizi ne zaman yayinladiginizi bilmiyorum, fakat tariflerinizi sevdim. Yazilarinin bazisini okumadan gecemedim bir yorum birakmak istedim. Hayat cok zor sartlarla gecsede sabir Rabbimizdendir. Tasiyamayacagimiz , ve kaldiramayacagimiz yukleri yuklemez. InsAllah hayatin oyunca mutlu olmani dilerim.. Selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim.Hayatta karşımıza devamlı düz yollar çıkmıyor bazen dik yokuşlarla başetmek zorunda kalıyoruz.Ve tek yardımcımız inancımız oluyor Allah a olan bağımız oluyor...Allah her şeyi iyi yapar güzel yapar...Çok şükür sabrınıda verdi.Ve en önemlisi sizin gibi sabrı tavsiye eden dostlarla tanıştırdı :)
    şükürler olsun.Tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bende tanistigima memnun oldum, tariflerinizi sitenizi takip ettiklerim arasina aliyorum. Selamlar..

    YanıtlaSil
  4. Süper bi tarif kolayca tşk.

    YanıtlaSil
  5. Süper bi tarif kolayca tşk.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)