16 Eylül 2011

Kız-Erkek Bebek Kurabiyesi Deneylerim

Şeker hamuru çalışmalarım devam ediyor.Öyle uzaktan izlemek gibi olmadığını görüyorum yavaş yavaş heleki alet edevat eksikliği olunca yeni tasarıum üretmek zor ama şöyle bir düşüncem var hersey alet edevat değildir veya elimzidekileri sonuna kadar kullanıp sömürmeden sadece kalıpla yapılandan ne anladım ben anacım onu bi benımsıcem aa şu da olur aa bu da olur diyeceğim ki kendimden de bişeyler katayım diye düşünüyorum :)

Akşamları eşim satranç oynarken veya satranç çalışırken bende yanında masada bunalrla haşır neşir oluyorum herkez hobisi ile ilgileniyor :) Ohh diyoruz.Bu günlerde harabeye dönen evimi adam etme çabalarımın yanında bunlarıda yürütüyorum yaptığım ürünleride pasajıma ekliyorum.Hepinizi bekleerim..Az az elim kırılmaya başladı galiba.Önümüzdeki hafta başka modeellerde deniycem..Bunalrı ise kız-erkek konsept olarak düşündüm :) yenilerini de eklerim inşallah.
Sevgiler.

4 yorum:

  1. Ayşe'cim hayırlı cumalar çok şeker
    ler ellerine,emeğine sağlık.Hayırlı
    bol kazanç dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın,
    bende 3-5 edavatla bişicikler yaparım..
    çok şeker olmuşlar :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. derya ablacım teşekkürler :)

    bir dut masalı hoş geldiin :)teşekkür ederim...

    çeşnici handan çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)