12 Eylül 2011

Nişan Kurabiyeleri - Şeker Hamuru Deneyimim


Durdum durdum şeker hamuruyla döndüm.Ara ara uğraşıyordum zaten ama hani böyle tamamen eğilmemiştim hiç üstüne hem malzemem falanda yoktu.Öyle kalmıştı.Sonra,Arkadaşımın kardeşinin nişanlanacağını öğrenince ah dedim dur zamanıdır bi deneme yapayım güzel olursa götürürüm olmazsa kalır evde dedim...

Upuzun bir bayram tatilinden yeni çıkmış ve canı hiçbi iş yapmak istemeyen -bu ben oluyorum- :) çalışan bi hatunun evi ne durumdaysa benim evimde o durumda olduğundan ve önce ev toplamak mutfağı toplamak sonra kurabiye işine girmek gerektiğinden bitanecik kızkardeşimden yardım istedim o da sağolsun sadece o mınık pembe çiçekleri yapmakla kalmayıp mutfagımıda toparladı :D Ben de kurabiyeyi yoğurdum fırına verdim sonra şekil vermeye geçtik :)


Malzemelerimi Nüans'tan aldım.Kurabiye için kalıp almadım evdekini kullanırım diye düşündüm fakat sanırım daha büyük bir kalıp gerekiyormuş çünkü benimkiler biraz küçük oldu.
Üzerine isim basıcaktım yer kalmadı yani sıkış tepiş oluyo diye vazgeçtik.
Jelatin alırken satıcı amcalar yok kızım bu küçük diyolardı bende rahat rahat sığar yaa diyordum meğer millet büyük alıyomuş demekki adamlar biliyomuş işi kurabiye koycaksan herkes bundan alıyo bak dediydiler ama neyse bi dahakine diyelim....



Bu çıraklık eserim olsun daha güzelleri yavaş yavaş gelsin inşallah diyelim ama bu işi sevdim tam gaz devam efendim.



8 yorum:

  1. kesinlikle tam gaz devam....harikaydılar :))
    (azade)

    YanıtlaSil
  2. ayşecim ellerine sağlık süper olmuşlar...arkadaşının kız kardeşi çok şanslıymış..bende yapabilsemde keşke bebişimin doğumuna misafirlerime ikram edebilsem.ama nerde ben de o marifet:(
    'seliz'

    YanıtlaSil
  3. eline emeğine sağlık çok güzelllerr :)) devamı gelir inş..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler azade ;) ,seliz,melojjj :)

    denemelere devammm sık sık da güncelleyim bari burayı azar yemeyim bi daha :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel,çok şık ,çok da lezzetli olmuşlar :))
    Bence de tam gaz devam etmelisin..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. ne guzel olmuslar, eline saglik. seker hamuru ile ugrasmak ne kadar zevkli dimi. devami gelir umarim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR FAKAT TARİF YOKMU ?

    YanıtlaSil
  8. tarif yok canım :) begnemene sevındım :) yorum ıcın tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)