26 Ekim 2011

Rüzgar'ın 1 Yaş Kurabiyeleri


Demin bahsettiğim yazının haricinde iyi şeylerde oluyor tabii.Mesela Rüzgar bir yaşına bastı ve annesi doğum günü kurabiyelerini bizim yapmamızı istedi...Şeker hamuruna ısınma turları attığım/ız bu dönemde çok yüreklendirici oldu benim için...
Kardeşim çok yardımcı oldu hatta daha fazlası stresi bile o çekti yani ben hiç stres yapmadım :) Ayy abla nasıl yapıyosun böyle derken o da ehehe çok eğlenceli demeye başladı...Beraberce yaptık e tabi yeğenim Elif kalıpları fln oyuncak zannedip peşlerinde koştu baya ama olcak o kadar :)
Arkadaşım'ın istekleri doğrultusunda son hallerini kesinleştirdik kurabiyelerin.Beni en çok sevindiren beğenmeleri oldu....Ama ben kurabiye tarifimi değiştirmem gerektiğini düşünüyordum..

Yaptımda yeni kurabiye tarifleri denedim ve şekli bakımından hem uğraştırmayan hem daha lezzetli kurabiyeler elde ettim...değişik aromalar kullanarak artık vanilya haricinde limon,badem,portakal,zencefil ve tarçınlı olarak da yapıyorum kurabiyelerimi duyurulur :)
Şimdi fotoğraf zamanı....









2 yorum:

  1. Ayşe'cim çok şık olmuş kurabiyeler
    ellerine,emeğine sağlık.Hayırlı ka
    zançlar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ablacım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)