26 Ekim 2011

Zor Günler.


Gene baya ara verdim topiğe ama ne zaman yazayım desem hep birşey çıkıyor hele bu son haftalarda olanlar...Önce şehitlerimiz sonra deprem...İkisine de çok ama çok üzüldüm şehit olanların aileleri sevgilileri eşleri bebekleri için buyazgının değişmeyeceğinden korkup umudum bittiği tükendiği için halim kalmadı.Sonra deprem haberi aldık.Gene eşler anneler bebekler ayrılmak zorunda kaldı niceleri enkaz altında kaldı...yani gene yüreğimiz yandı bunu atlatmaya çalışıp koştururken bir de ırkçı söylemleriyle ortalığı karıştıranalr oh canıma desinciler çıktı...İşte en çok bu yaraladı...Deprem bir doğal afet kısmet deyip eğiyorsun başını , ama insan akıllı (!) vicdanlı duygulu bir varlık değil mi ??? Biz mi yanlış biliyoruz.

Kaybettiğimiz şehitlerimizin şehadetinin kabul edilmesini diliyorum Allah tan ailelerine de sabır diliyorum..Depremde kaybettiklerimizinde şehitliğin bir derecesine yerleştiğini hatırlatarak onlara da Allah rahmet eylesin hastanede olanlara acil şifalar Ailelere ise sabır sabır sabır diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)