16 Kasım 2011

Kazak-Hırka Dönüşümü - Dıy'dık Dıy'madık Demeyin :)


Ah tembellik vah tembellik :) akşama kadar netteyim ama sanki bu blog benim değilmiş yazı yazmam gerekmiyormuş gibi aylak aylak dolanıyorum :) yazacak çook şey var sızlanmaları geçip bir ucundan başlamak istiyorum :)
Efenim hep bloglarda gördüğüm Dıy olayına ben de birşey ekleyeyim dedim...Sanıyorum 2-3 sene evvel aldığım bir kazağım vardı çektimi ben mi büyüdüm bilmiyorum ama bana olmaz oldu yani oluyorda beli açılıyor vs. rahatsızlık veriyordu.Diyet yapıp mutfaklardan uzak durmaya çalıştığım şu günlerde de kendimi iyice dikişe fln sardım :) uğraşıp duracak bi aktivite ararken giymediğim elbiselere dadanayım bakayım belki bişey çıkar dedim :) Kazağımı hırkaya dönüştürdüm ve çok da memnun kaldım.Baya baya oldu yani. Sırada da bir etek var bakalım bakalım :)


1.Şu şekildeki kazağımı alıp.Önüne sabunla çizgi çektim ve,


2.Kestim.Kesik yerleri yakarak kazağın sökülüp dağılamsını engelledim


3.Uygun ve ince bir kumaştan şeritler kesip biye şeklinde kıvırdım.

4.Ve diktim....Aynı kumaşla bir düğmeyi kaplayarak üstüne diktim
5.Kenarına da yakma gül tekniği ile çalıştığım çiçeği kondurup tamamladım...İşte böylee :)




9 yorum:

  1. Çok cici olmuş canım dıy :)
    Ellerine emeğine sağlık..
    Güle güle giy inşAllah..
    Cici günler dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Dıydık dıymadık :))) ay bayıldım cümleyee..
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. naslıcım bi anda çıktı ben de şaşırdım :D pişman değilim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım zekice vede harika bir fikir sevgiler

    YanıtlaSil
  6. gayet de mantıklı :) eve gider gitmez dolap temizliğine başlıyoruuuum :))

    YanıtlaSil
  7. benimde v yaka bir kazağın var. hırkaya dönüştürmek istiyordum. buda bana fikir oldu. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. aya maya yorum için teşekkürler inşallah sende eskileren bi giysini bugune kazandırrısın :)

    YanıtlaSil
  9. marifetli hanımlar kulubu
    yardımcı olmasına çok sevındım kolay gelsın :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)