19 Aralık 2011

Duydum ki Mimlenmişim :)


Bu kış uykusundan beni  uyandıran şey evet Yeliz'in Mim'i oldu.Ben de işyerinde işler çoğalmadan cevaplayayım dedim.Bi sürü fotoğraf çektrim bişiler denedim ama işte fotoğraf elenecek elden geçirilecek eklenecek yazılacak bi sürü işi var  :) İnşallah onu da halledicem ama bu hafta süpersonik koşturmalarım vardı  yani  bayaa bahanem var kendimi güvene aldım neyse uzatmadan mime geçeyim neymiş neymiş.Hımm hakkımdaki 7 şeyi yazmalıymışım :)

He bu arada yeliz demeyim ben o zmaan ya  canım diyeyim canım mimledin mi sen beni abov :) :) :)

1.Yeliz burçtan girmiş ben de ordan dalıcam :) Yay burcuyum pek çok özelliklerini taşırım.Yükselenim boğa bundan dolayı biraz inatçı (bazen) ve dediğim dediktir'imdir.Yoksa normalde gayet  yumuşak başlı bi insanım :)

2.Yeni gördüğüm herşeyi merak ederim.Sonuna kadar gidebildiğim yerine kadar  tüm bilgileri öğrenir kafama yazarım not  tutarım.Çantamda bir not defteri taşır ve bazen fırsat bulamadığım şeyleri daha sonra araştırmak için not tutarım.Bir şarkı duydum mesela nakaratını yazarım sonra  Google'da ararım kim söylüyomuş hangi albümdeymiş bunlar beni yakından ilgilendirir eheueh :) Bu yeri gelir şarkı olur yeri gelir kitap  kısacası herşey olabilir.

3.Her zaman "ayy o şunu yapmış ama ben yapamam","ayy hayatta böyle bi elbise giyemem", "ben bunu yapamam" deyip kendi kendini ezikleyenlere kızarım.Tamam insan bazı yapamayacağı şeyleri bilir.Mesela ben şey demiştim ay ben hayatta pilot olamam :D mümkün değil  imkansız benim için demiştim sonra tekrar uçağa bindiğimde aslında zevkli  he napsam ki uçurabilir miyim bunu  gibi düşüncelere dalıp vazgeçerim ama biliyorum ki yapamam yine de her zaman her yerde söyleyip  üzmem kendimi :) bu da aramızda kalsın lütfen :)

4.Kendi kendime zar zor araştırıp  öğrendiğim şeyleri öylesine meraktan soran bi insana hemen anlatırım aman benden çok bilmesin aman o da araştırsın gibi bi düşünceye  kapılmam sonra da  adım gevezeye  çıkar  :) ukala diyenlerde var  :) ne diyim Allah biliyo içimi  :)

5.Kalabalık ortamları severim herkes gülsün eğlensin kopp'sun.Ama eşya kalabalığını sevmem baktımmı gözüm rahatlasın sade ferah olsun isterim.İncik bincikten gereksiz süsten hoşlanmam :) Dondurmanın bile sadesini severim :)

6.Garip olabilir ama sofraya getireceğim tencereyi dört yandan siler taşma izi su lekesi var mı diye kontrol ederim.Ve görünce de çok takarım.Neden böyle bilmiyorum :) Sanırırm kızım olursa ilk öğreticeğim şey  bu ; "Bak yavrum tencereleri siliyosun yoksa anne Hulk'a dönüşüyo :) "

7.Her işimi kendim yapmaya  çalışırım yemek olsun ev işi olsun tamir olsun farketmez.Ben yapabilecekken eşim herhangi bi tatlıyı  pastaneden aldıysa çok pis bozulurum he vaktim olmaz yorgun olururm yapmak istemem o zaman alsın :) Ama ben yapayım demişken alırsa aman aman :) Misafirime de  hazır şey ikram etmeyi sevmem utanırım :) Öyle bişey olması  için O gün çok olağanüstü şeylerin olması lazım veya acil gelmesi lazım.Amaan gelsin 2 bisküvi  açarım diyemem

Ben de Umut Sepeti - Zeliha   ve Sessiz Harfler - Çiğdem'i  Mimliyorum

4 yorum:

  1. Canım çok teşekkür ederim :) Hatırlanmak çok güzel..
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ne demek :) <3

    YanıtlaSil
  3. aişe evet sen gerçekten anlattığın gibisin.
    evde net kesik geldiği an yazıcam ben de teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. EHEUEHU SAĞOL CANIM ELİMDNE GELDIINCE OBJEKTIF BAKMAYA CALSITIM :D

    TAMAM BEKLİYORUM :) RİCA EDERİM :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)