20 Aralık 2011

Leyya Abla'nın Hediyesi - Yeniyıl Çekiliş'i



Günlerden bir gün facebook'da heeyy  1 kişi eksik blogcu aranıyor yazısına haydi ben de geleyim hiç aklımda yoktu  ama neysem eksik kalmayayım dedim :) ve Morinek'in düzenlediği  yılbaşı hediyeleşmesine katılmış bulundum...Benden sonra eklenen eklenene arttı arttı bir sürü kişi olduk :) Çekilişe katıldım ama ne yapsam olayına da takıldım.Aldım makinamı kumaşlarımı  ufak ufak çalışayım derkeen pat küt  diye ses iğnesi kırıldı  alt iplik yuvası fırladı  ne oldugumu  şaşırdım.Uğraaş uğraş yapamadım makinayı hayır yapıyorum gene bi şekilde znnn türü sesler çıkartıp  kilitleniyo.

Sonra  eşleşme de bana Leyya abla çıkmış cidden çok şaşırdım...Bu şoktan olsagerek Leyya abla sevinmedin mi kız yoğsa diye bi minnak taşda fırlattı :) ama gerçekten şaşırdım :) Ben 2008 Kasımdan beri blog tutuyorum ve ilk yazıalrımı yazdığımda bana kucak açıp gel bebem tay tay  diyen 3 kişi var  biri Leyya Abla Biri Derya Abla Biri de bayağıdır  blogunu güncellemeyen Akasya.Tabii böyle olunca güzel  hoş hediye olsun telaşı başka sardı beni ama makinam yok  artık elimde dikeyim diyorum beğnmiyorum.Bir de üstüne Leyya abla el emeğin olsun ha sakın harcama yapma dedi.Ben de gene elimden geldiğince orta kararlı bir paket hazırladım sürpriz tabii ki.

Leyya ablanın paketi ise bana cuma günü geldi fakat o gün trenim olduğu ve direk  eskişehire gideceğim için fotoğraf çekme yayınlama gibi bi fırsatım olamadı ve bugüne kaldı.Yukarıda gördüğünüz güzelim çantayı yollamış bana sağol varol ellerine sağlık ablacım :) kargodan alır almaz yerleştirip onu kullanmaya başladım yolda gören herkes inceleyip hehe çok sevimli dedi :D ayrıca bi de  ben o çantaları ufak bişi sanıyordum baya kocaman geniş yani herşeylerim sığdı benim :) Ben de bugün veriyorum kargoya hediyemi hadi bakalımm :)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)