28 Aralık 2011

Mama Kavanozundan Cici Aksesuar


Efendiimmm resimde görmüş olduğunuz , benim  Amaretti tarifim de arkaplan olarak kullandığım aksesuaralrımı naısl yaptığımı anlatıcam size.Ben bunu bi sitede gördüm ama nerede gördüm  hatırlamıyorum.Cadılar bayramı için turuncuya boyayıp üstünede siyah yapışkan kağıttan ağız göz falan yapmışlardı aslında ben de öyle bişey yapıcaktım.Sonra kırtasiyeye gidince bu renk akrilik boyalardan bulabildiğim için bu renge yöneldim :) Fakat üstüne yapıştırabileceğim bir desen veya kağıt hakkında en ufak bi  fikrim yoktu.Anında yediğim balıkalrdan biriktirdiğim fosforların beyin sahibinin önlem almamasından dolayı patlaması sonucu  aklıma bi fikir geldi :)
kumaşları keser yapıştırıdık silikonla ee ama silikon sürünce dısından belli olcak ayrıca kumaşı  düzgünce kesmek o halde biraz zor (en azından benim için) Şöyle düşündüm yapışkanlı telaya kumaşı koyar ütülerim ve kesmesi de yapıştırması da kolaylaşır öyle de yaptım işte efendim ;


Mama Kavanozundan Cici Ev Aksesuarı 

Malzemeler;
  • Mama kavanozu veya gözünüze kestirdiğiniz herhangi bi cam ürünü :) 
  • Akrilik boya
  • Bi parça tel
  • Üzerini süsleyeceğiniz kumaş veya yapışkan kağıt vs.
  • Silikon tabancası

Yapılışı ; 
  • Kavanozlar güzelce yıkanıp kurulanır.
  • Bir miktar boya çok az su ile karıştırılıp kavanozun içine dökülür.(Su ile karıştırıyrouz  çünkü  boya  çok yoğundu  ve akıcı  bi kıvamı yoktu sizin boyanız  daha akıcı ise su eklemeyiniz.Akıcı  değilse çok az su ile karıştırıp kavanozu çevirerek içini, boyaya buluyorsunuz.Fazla su katarsanız boyanız yapışmaz iyi renk vermez)
  • Kavanozu çevirerek boya yayılır.
  • Bir miktar  tel ile  resimdeki gibi  tutma yeri yapılır.
  • Üzerine istenilen süsleme yapılır.Ben yukarıda da anlattığım gibi yapışkanlı tela üstüne kumaşımı koyup ütüleyerek yapıştırdım ve kalpler kesip  kavanoza silikonla yapıştırdım.

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ön kısma küçük bir çarpı işi de eklenebilir ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Bu arada renkler çok cici, çok doğru seçim:)

    YanıtlaSil
  3. evet o da olur canım herşey yapıalbilri aslında :) teşekkrüler yapması çok kolay :) banyoma dolabın ıkı yanına koydum çook tatlı oldular :) Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)