23 Aralık 2011

Mim :)


Yelizim oje böcüğüm  mimlemiş gene beni :) mim kolleksiyonu yaptım bakcanız mı :) ehehe
Yeni yılda gerçekleşmesini istediğimiz 12 dilek yazcakmışız haydi yazayım bakayım umarım gerçekleşir.

1.)Herkes için sağlık :) En önemli şey olduğunu düşünüyorum sağlık olmadan ne paranın ne eğlencenin tadı çıkıyor.

2.) Yeni bir dil öğrenmek, veya ingilizce ve arapçamı daha da güçlendirmek istiyorum yine İngilizce iyi de arapça vasat  toparlamak lazım...

3.) Aslında çok imkansız bişey  sanırırm memur maaşlarına zam istiyorum eheueheu :D :D :D lütfen duyun sesimi  :D Elim değmişken bi de tüm atama isteyen öretmenlere atama dileyim :)

4.)Artık çalışmamak ve evimde oturup  eşim gelene kadar  evi miss gibi yemek kokularıyla doldurmak , sonra sıcacık  çayımızla beraber sakin dingin bir şekilde akşam keyfi yapmak ,kitap okumak istiyorum.Bu  çalışma yoğunluğu stresi hem ev işi akşam keyfi bile yaptırmıyor hep aklında şu oluyor; çamaşırları atayım da öyle oturayım o yıkanırken ben de  çay içerim sonra yok ya  çayı ütü yaparken de içerim derken kendini kaybediyosun :)

5.)Bayağıdan beri dilediğim ve adım adım gerçekleştirdiğim bu dileğimin yeni yılda gerçekleşmesini istiyorum.9 kilo verdim ve bi o kadar daha kaldı  hadi bakalım inşallah :)

6.)Aklımda olan bir projeyi hayata geçirmek istiyorum. :)

7.)Bir de bebeğimiz olsun çok isterim tabii ama herseyın hayırlısı olsun :)

8.)Ehliyet almak araba almak işten de çıkmış olacağım için (bakınız 4. madde) gezip tozmak :D bu durumda hem işten çıkmışın hem arabayı nasıl alcan a akıllı  diyosanız haklısınız  ama  burada dilek diliyorum izin verirseniz yani :) istediğimi dilerim bebeemm :) (not:anında çirkinleşirim :D)

9.)Adsl fiyatları da ucuzlasın servet fiyatına internete  giriyoruz vallaha :D

10.)Bi sihirli değnek varmış o  benim gardrobuma değsin ve heep en güzel cicileri bulup getirsin bana :)

11.) Yeni bir dikiş makinası bir cep telefonu ve bir bilgisayar  çünkü 2011'in son aylarında hepsi aynı  anda bozulup  bizi gıcık  etti bari 2012'de hepsi geri gelsin :D kısasa kısas valla :)

12.)Bütüün ama bütün ayrımcılıkları  din dil ırk renk demiycem çünkü bu ayrımcılıkalr asırlardır devam ediyor ve biz hala bunları tolore edemmemişken adı belli olmayan çoğunun göremediği ayrımcılık bile yaptıgını anlayamadıgı yeni ayrımcılıklar icat ettik.Ayrımlara başka isimlere koyup  "hayır ben ayrımcılık yapmıyorum" dedik....Ağzımıza geleni söyleyip "kişisel fikrim herkes özgür" dedik incittiklerimizi bilmeden,"olumlu eleştiri" deyip geçtik, empati kurmadan....Tembellik ettik söylemedik uyarmadık  "her koyun kendi bacağından asılır" dedik tembelliğimizden...Bütün gruplaşmaları  bütün ayrımcılıkalrı  partileri 'izmleri hepsini  yok sayıp  insan olduğumuzu  hatırlamamızı diliyorum....Hepimiz aynı   gezegende yaşıyoruz  bunu herkes biliyor fakat kimse farkında değil..Tamam hayat herkese aynı imkanları sunmuyor.Ama.Bugün beni üzen geçmişte karşımdakini üzmüş olabilir herkes aynı şeyleri aynı mutlulukları  aynı hayal kırıklıklarını yaşıyor..Nerede olursa ne kadar parası olursa olsun..Birbirimize yabancı gibi  veya diğeri  daha imtiyazlı gibi davranmamız  neden...Bunları bilmemizi kimseyi etiketlememizi diliyorum ben herkesin birbirini sadece insan olduğu için sevmesini diliyorum....Bir insanı ağlarken görmeye dayanamıyorum diyenlerin karşındakini üzgünken hayal etmesini ona göre konuşmasını diliyorum bi kalbi  kırmamaya  çalışmak yeniden onarmaya  çalışmaktan kolaydır herkes birbirini sevsin sevelim...Neyi paylaşamıyoruz paylaşamadıkalrımızı paylaşmamızı  diliyorum...Yıllar geçip gitsin ama sevgi saygı unutulmasın bunu diliyorum....

Vee herkese ama herkese  bool bool huzur mutluluk sıcacık yuvalar diliyorum....Herkese mutlu yıllar , Sevgiler.

Mimlediklerim ;

Dün tanıdığım ve ve bebiş bi blogu olan Berenimo'yu  ve,

Çiğdem'i mimliyorum hadi bakalım :)

5 yorum:

  1. evet "paylaşamadıklarımızı paylaşabilmeyi" diliyorum ben de

    YanıtlaSil
  2. BEN NE KADAR BENCİLİM DİMİ HEP KENDİM İÇİN DİLEMİŞİM :ddd

    YanıtlaSil
  3. İnşallah çiğdemimm :) dualar bir :)

    YanıtlaSil
  4. yok yelüzüm bebem bencil değilsin tek bi hareket için böyle kesin karar verilmez yau engizisyon mahkemesi mi burası gayet de paylaşımcısın mucxx :)

    YanıtlaSil
  5. İlk defa mimleniyorum sayende;) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)