22 Aralık 2011

Söz Kurabiyeleri - Seher ve Mehmet Ali :)



Geçen haftaki koşturmacamın büyük sebebi Seher'in nişanıydı.Kurabiyeleri , çanta hazırlanması , Nişanda ne giyicem telaşı en fenası da telaştan deli tavuk gibi dolaşıp bi işe başlayamamam.Kurabiyeleri bile perşembe gecesi 00,00 ile 01,30 arası yaptım mutfağı temizledim ve yattım sabah işe işten de direk  otobüse koştuk eşimle.Eskişehir e gece vardık ve yatıp uyuduk ama hayır telaş  bitmedi ve daha yeni başlıyordu.Sabah erkenden kalktık  çünkü erkek tarafı Konya'dan  gelicekti ve kahvaltı yapılıp  alışverişe çıkılıcaktı.Kahvaltı hazırlandı , misafirler karşılandı ve giyinip alışverişe çıkıldı.Hafta yorgunluğu üstüne yol yorgunluğu onun da üstüne alışveriş ama ben hala dinç'tim sadece ayaklarım ağrıdı :) hiç yorgun hissetmiyordum.E tamam da benim giyecek bişeyim yoktu hadi akşam yemekten sonra gene dışarı bu sefer  Espark'ta kendime bişeyler arıyordum neyse alacakalrımızı aldık ve eve ve gene uyku :)


Sabah kalktık gene erkenden kuaföre gitmemiz gerekiyor sonracıma misafirler gelicek.Çok şükür hepsi halloldu.Sehere'e çok güzel fakat sade şık  bir elbise aldık çok da yakıştı :).Söz Mendilini satmak yenge olarak bana nasip oldu  ahh ahh  güya kayınpeder dökecekti teri fakat hayatında ilk kez böyle bişey yapan benim için daha terleticiydi hadi bakalım dedim mendilsiz nasıl söz yaptım diyceksiniz diye ama öyle bedavadan mendil vermek yook bahşişi var  :D  yok kurtarmaz 3-5  derken  yüzlüğün ucunu görünce daha fazla zorlamadan tepsiyi mendili verip kaptığım gibi kaçtım oradan eheh :) Zaten yeterince kıppkırmızı oldum.Bidenecik yenge olduğum için düğüne nişana hazırlıklı olmam gerekiyor bunlar için.Yüzüm kızarmamalıı  :) böyle işte. Bunlarda yaptığım kurabiyeler.Pembe olanı Eya da görmüştüm gece aklıma başka bi şey gelmeyınce ve beyaz hamurum da kalmayınca dedim onu yapayım bari :) Beyaz olan kendi tasarımım böyle işte fikir olsun arayanlara.




5 yorum:

  1. Canım kurabiyeler çok şık ellerine
    emeğine sağlık.Rabbim hayırlısıyla
    tamamına erdirsin inşallh sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ablacım inşallah darısı tüm bekarlara :)

    YanıtlaSil
  3. Allah pişmanlık vermesin. Kurabiyeler güzel görünüyor eline sağlık. sen onları yaparken ben de orda olmak istiyordum ama :(

    YanıtlaSil
  4. amin çiğdemcim :) vallahi yazıda da yazdım perşembe gecesi saat 00,00 iel 1,30 arası yaptım kurabıyelerı son anda yanı ınsallah senınkıleri beraber yaparız canım senın söz ne zaman ne konustunuzz bakim :)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler çok güzel olmuş ,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)