17 Ocak 2012

DIY : Kiraz Peçetelerim


 Dün akşam eve giderken hobiland'e uğradım alacağım bi kaç şey vardı.Sonra düğme reyonuna gelince hımmm dedim gün içince yabancı blogların birinde düğme ile yapılmış bir peçete  vardı aklıma geldi.Oradaki düğme daha farklıydı ben onlardan bulamadım hem de birebir aynısı olması gerekmez ya dedim ve gözüme kestirdiğim düğmeleri aldım eve  geldim yemekten sonra oturdum önce peçetelerimi diktim sonra düğmelerimi ve sonra da işlemelerini yaptım :)


Peçetelerimi dikiş payı hariç  15x15 ölçüde kesip ütüleyip diktim.Düğmelerimi diktim.Sap için zincir işi çalıştım.Yaprak içinde ; önce iğne ardı ile formu oluşturup içini doldurdum. :) Sonra tekrar ütüledim.

Çocuk odası  raf düzenlemesinde veya mutfakta kullanılabilir.Yani tabii ki heryerde kullanılabilir.Çok vaktimi almadı ve çok şirin oldular.En çok uğraştığım kısım resim çekme kısmı oldu ne zorlandım ne zorlandım yemek resmı  hele hele tatlı resmi çekmek daha kolay :) .
Malzemeler resimde gördüğünüzden ibarettir.Kolay gelsin :)




5 yorum:

  1. Ayşe'cim çok cici ve şık ellerine,eme
    ğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şık tasarım. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) hem kolay hem şık oldu :) :)

    YanıtlaSil
  4. canım ben geldim
    o kirazlar çook güzel
    ellerine sağlık
    bana da beklerim.
    :))))))

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)