11 Ocak 2012

Elif'in Doğumgünü Kurabiyeleri

Merhaba  bi kaç gündür bişeyler yazayım bişeyler yazayım diyorum ama fırsat bulamıyorum meğer hazırda bekleyen resimlerim varmış yeni farkettim :) Bu resimler yeğenim Elif'in doğum gününden.Anneanne babanne dedeler amcalar dayı ve teyze olarak hazır bulunduk yedik içtik sohbet ettik kutladık.Pastada mumlar yanarken bi korktumu nedir bi de hepimiz başına üşüşünce bi suratı somurttu ama iyiydi :) derdi başındaki banttı attı rahatladı.Kardeşim bisürü güzel şey pişirmişti.Bende kurabiyelerimle katıldım efenim :)










3 yorum:

  1. yaşı hayırlı olsun miniğin, kurabiyeler çok güzel. bizimde şubatta doğum günümüz ne yapsam neler yapsam bilemiyorum kafam karışık biraz.

    YanıtlaSil
  2. Kardeşinin de senin de ellerine sağlık, kurabiyeler bir harika. Bu arada bloguna bayıldım, listeme aldım. Sevgiler...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil
  3. sağol berencımm :)
    ilk doğumgununuz mu :) çook secenek var vallahi yardıma ıhtıyac olursa elimden geleni yapmaya calısırım :)

    elif'cim çok teşekkürler :)
    blogumu begenmene çok sevındımm :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)