21 Şubat 2012

Hediye Kartı - Gift Card


Yine neye bulaştın be kızım demeyin ne yapayım baktım baktım bloglara ne güzel yapmışlar renkli renkli yapayım ben de dedim....İyice elimi eteğimi de çektim yemek işinden adını değişsem mi blogun napsam  hobici mi oluyorum yoksa Allah ımm :) maymun iştahımın eserleri bunlar benim yine dönüp dolaşım gideceğim yer mutfağım....

Neyse ne güzel olur dimi bi hediye almışsınız yetmemiş bi de kart yapmış sizin için biri valla iyi olurdu duyuruyorum buradan öhöhm öhöm :) 


Daha dün reklamlı not kağıtlarına yazarken hediye yazılarımı şu an kartlarla ilgilenmem beni bi kaç level ileri taşıdı sanıyorum.yine de kötü yazımla bu kağıtları da mahvedeceğime eminim...O değilde nacizane az çok bişeylere elim yakışıyoken neden yazım kötü anlam veremiyorum.El yazım kötü doktor olmalıymışım sanırım :)

Lafı fazla uzatmadan sadede geleyim zaten batırdım neden bahsettiğim bile belli değil evet  ben bu kartları naısl yaptım hemen onun içinde bi resim çektim ve üzerinde malzemelerimi gösterdim altınada açıklamalı bi şekilde yazıyorum şöyle ki;


*Şimdi size burada ölçü yazmam gerekiyor ama ben ölçerek ayarlamadım.Renkli kağıtlar zaten A4 boyutunda noırmal bi şekilde kağıdı ikiye katladım ve kestim.Kestiğim kağıdı da ıkıye katladım yıne kestım.Sonra kestıgım kagıdı  yıne ıkıye katladım ve kestim en son kalan parcayı ıkıye katladım ve bu benım kartım oldu
**Aynı boyutlarda bir kağıt daha ayarlayıp ıkı kağıdı üst üste koydum toplam 4 yaprağı oldu 
***Sonra delgeçimle derginin begendiğim bi sayfasından renkli kağıdıma da uyan biyer aradım ben dergimin kapağında buldum pembe noktalı orayı da delgeçle deldim 
****Çıkan şeklimin arkasına boyutlu gözüksün yapışık olmasın diye çift taraflı bantımı yapıştırdım ve onu da en üst karta  (kapak olan yere) sırayla yapıştırdım 
*****Simli ipimi de iki kat yapuıp  geçirdikten sonra bağladım ve hazıırr :) 


*Aşağıdaki elmalı kartı da yine aşağıdaki şekilde görüldüğü gibi  deldiğim yerin altına tam deliklerin denk geleceği yere renkli kağıt arçaları yapıştırdım




8 yorum:

  1. Merhaba, çok güzel yapmışsınız elinize sağlık.
    Bloğunuzu çok beğendim. Zevkle izleyiciniz oldum. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba nergiz çok teşekkür ederim..begenmene sevındım :) yorumun ıcın tesekkurler

      Sil
  2. ooo bunlar harika olmuş yaa
    süper fikir teşekkürler...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim begenemen sevındım :)

      Sil
  3. Bunlar hayatta her insanın bilmeye ihtiyacı olabilecek konular . Paylaştıklarınız umarım birinin işine yarar . Dell laptop yedek parca olarak sizi takip eder paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye vermeyi ve ona fark katmayı seven herkesin işine yaracağına eminim :) teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merhaba!
    Cenk'ten cevap yazdım; sonra yahu niye blogundan yazmıyorum ki dedim :))))
    Her şey bir yana çok güzel günler bekliyor sizi bebekle :) İlk başta hiçbir şeyi yetiştiremeyeceksiniz gibi gelse de zamanla tempo oturacak :) Bebek gelene kadar da mutfakta yormayın kendinizi bence. Dinlenmiş, huzurlu bir annenin bebeği tadından yenmiyor! :) Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Banu :)

    Bebeğimi sağlıkla kucagıma alırsam zor anları olsa da çok güzel duygular yaşayacağımı az çok tahmin edebiliyorum az buçuk ta korkmuyo değilim yalnız :) Bebeğim için çok badireler atlattık dilerim sağlıkla bize gelir o zaman asıl tatlımı bulmuş olurum :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)