2 Şubat 2012

Mim :)



Herkes kar tatili yaparken blogumu  çalıştırmak olmaz deyip ben de yaptım kar tatili :) fakat pas da turmasın değil mi bir mimim varmış  elim değmişken cevaplayım unutmayım istedim blog da az çalışsın :)

Ojeperest  mimlemiş  beni sağolsun :)

-Sence çok anlamlı bi söz ?
--hımm çokça var  fakat  birtanesini yazayım.Bir hadis.
Kolaylaştırın,zorlaştırmayın...Müjdeleyin nefret ettirmeyin...

-Makyajında olmazsa olmasın ?
--Makyaj yapmam :) olmazsa olmazım sade halim ehehe :)

-Uyguladığın güzellik tüyosu nedir. ?
--Her durumda gülümsemek en saklı tüyomdur şincii sizle paylaştım :)

-En sevdiğin içecek ?
--Gece, ılık şekersiz süt...Arkadaşlarla beraberken çay-kahve :)

-Nefret ettiğin birşey
--Annesinden babasından utanan , onları tanıştırmaktan , konuşmaktan ,beni rezil ederler düşüncesiyle (güyaa) yakın çevresinden soyutlayan yumurtasından çıkmış kabuğunu beğenmeyen insanlardan nefret ederim.

-Favori kitabın
--O kadar  çok kiiii ama favorilerimin arasına en son katılmış beni  kamuya ait trenlerde ağlatan ve Ayşe Kulin' e olan yüzyıllık ön yargımı  yıkan çok sevdiğim blogcu arkadaşım Keyifli hobiler'in hediyesi  Umut-Hayat Devam ediyor.

-Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bi ürün ?
-İncecik upuzun topuklu koca koca çizmeleri hiç sevmıyorumm

2 yorum:

  1. Bende hiç sevmem ince topuklu çizmeleri :S
    Blogun harika tatlım :) banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel tek sevmeyen benim sanıyordum :D herkes alıp giyyo da çatır çatır :D

      teşekkürler canımm :)

      Sil

Yorumunuz Kaydedildi Gözden Geçirildikten Sonra Yayınlanacak Teşekkürler :)